خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود فقیهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۶۰۱

در مراسمی، با قرائت حکمی از سوی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود فقیهی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، منصوب و از زحمات ۲۲ ساله حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین بهشتی‌نژاد، تقدیر شد.

۲۱ مردادماه ۹۳، مراسمی ویژه به منظور تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با حضور آیت الله طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، جمعی از مسوولان استان و روحانیت و خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن همایش‌های صداو سیمای مرکز اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بر اساس این گزارش، در این مراسم، ضمن تودیع حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین بهشتی‌نژاد از مسوولیت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، از زحمات ۲۲ ساله‌ی وی در این سِمَت تقدیر به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود فقیهی طی حکمی از سوی رییس سازمان تبلیغات اسلامی به مدت ۲ سال، به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان منصوب شد.

حجت‌الاسلام فقیهی از روحانیون فعال در حوزه فرهنگی است که پیش از این، در مسوولیت‌های مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و مدیر ایثارگران دانشگاه اصفهان به فعالیت پرداخته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز