خبرگزاری کار ایران

به دو زبان انگلیسی و فارسی:

نمایش رویای کفش در موزه خط حوزه هنری اصفهان به روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۹۲

نمایش " رویای کفش " نوشته صفورا عبداللهی است که توسط مرضیه اشرفیان بازنویسی و کارگردانی شده است. این نمایش از ۱۲ مردادماه در موزه خط حوزه هنری استان اصفهان به روی صحنه رفته است.

نمایش " رویای کفش " به عنوان بهترین نمایش بخش صحنه‌ای بازار تئاتر مرکز ملی استیژ ایران برگزیده شده است که در هر روز دو اجرا به دو زبان انگلیسی و فارسی دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، اجرای نخست در ساعت ۱۹ بعدازظهر و به زبان انگلیسی و اجرای دوم در ساعت ۲۰ به زبان فارسی به روی صحنه می رود.

هانیه عیدی پور، نگارمعین، زهرا حسن زاده، مینا محترم از بازیگران این نمایش هستند و از دیگر عوامل این نمایش می توان به مرضیه اشرفیان و نیلوفر حجازی به عنوان طراح صحنه و مجید شفیعی سازنده عروسک و سعید رضوانی و مژگان غلامی سازنده دکور و مهدی فدایی سرپرست گروه اشاره کرد.

نمایش " رویای کفش " به زندگی پسرکی می پردازد که به کفشی علاقه مند است اما نمی تواند آن را خریداری کند، ارتباط این پسربچه و رویاپردازی وی در مورد این کفش به نمایش گذاشته می شود که در ادامه حوادثی را در پی دارد.

این نمایش از روز یکشنبه ۱۲ مردادماه لغایت روز دوشنبه ۲۷ مردادماه در موزه خط واقع در پارک ایثارگران به روی صحنه خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز