خبرگزاری کار ایران

با اجرای آموزش‌های مهارتی و طرح اوقات فراغت تابستانه:

اشتغالزایی در بادرود شهرستان نطنزسرعت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۹۱

درطرح اوقات فراغت تابستانه و آموزش دوره‌های مهارتی در بادرود شهرستان نطنز۳۰۰ نفر در دوره‌های آموزشی به صورت کوتاه مدت مهارت‌های مورد نیاز را فرا گرفته‌اند و برای ۱۵ نفر شغل ایجاد شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای نطنز، با اشاره به اینکه این مرکز آمادگی خود را جهت اجرای دوره‌های مهارتی با تمامی تجهیزات و امکانات در قالب کارگاه‌های گوناگون بصورت رایگان و با ارائه گواهینامه بین المللی در کلیه بخش‌های آموزشی دارد گفت: مراکز ثابت، آموزش روستایی منطقه، آموزش در صنایع و کارخانجات و آموزش در ادارات و ارگان‌های دولتی و دانشگاه آمادگی برگزاری این آموزش‌ها را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمود شفیعی گفت: با همکاری واحد آموزش سیار شهری بادرود، مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران نطنز و همکاری مدیران آموزشگاه‌های آزاد، طرح اوقات فراغت تابستانه و آموزش دوره‌های مهارتی نیازسنجی شده در شهرستان در حال اجرا است.

وی افزود: آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای یوسفی فرد به عنوان یکی از آموزشگاه‌های فعال در اجرای طرح اوقات فراغت دوره‌های مهارتی شامل خیاطی، طراحی دوخت، سرمه دوزی، ربان دوزی، پولک منجوق، عروسک بافی، عروسک سازی، صنایع دسنی، معرق کری با چوب را در پایگاه بسیج سوده بادرود، مرکز فنی و حرفه‌ای بادرود و روستاهای ده آباد، فمی، متین آباد و شهر خالدآباد برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون تعداد ۳۰۰ نفر در دوره‌های آموزشی به صورت کوتاه مدت مهارت‌های مورد نیاز را فرا گرفته‌اند و برای ۱۵ نفر شغل ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز