خبرگزاری کار ایران

از ۱۵ مرداد ماه سال جاری اجرایی می‌شود؛

ممنوعیت تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر بدون داشتن صورت وضعیت در جاده های اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۱۳

پرداخت حق بیمه سازمان تامین اجتماعی، شارژ کارت هوشمند، بیمه سرنشین، ساماندهی و نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و استفاده از وامهای کم بهره مهمترین مزایای دریافت صورت وضعیت است.

سرپرست اداره مسافر اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان با اشاره به بخشنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مبنی بر اصلاح آئین نامه استفاده از صورت وضعیت و حذف شرط مسافت بیست کیلومتر در تردد‌های جاده‌ای، گفت: بر اساس این بخشنامه از ۱۵ مرداد ماه سال جاری تردد ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای مسافر بدون داشتن صورت وضعیت در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان ممنوع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ باقرکیانی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۰ هزار وسیله نقلیه در محور‌های بین شهری استان بدون داشتن صورت وضعیت اقدام به جابه جایی کارکنان شرکتهای صنعتی می‌نمایند اظهار داشت: کلیه شرکت‌های صنعتی و غیر صنعتی که از ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر استفاده می‌کنند موظفند به منظور اخذ صورت وضعیت برایناوگان حمل و نقل خود با شرکت‌های مجاز دارای پروانه فعالیت همکاری کنند.

وی با اشاره به اقدامات اخیر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها ی استان اصفهان در جهت ساماندهی حمل و نقل شرکتهای فاقد صورت وضعیت افزود: این طرح باهمکاری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان، پلیس راه استان و مسئولان شرکت‌های صنعتی و تجاری از ۱۵ مرداد ماه سال جاری عملیاتی شده و از تردد ناوگان فاقد صورت وضعیت در جاده‌های استانجلوگیری به عمل خواهد آمد.

کیانی مزایای اخذ صورت وضعیت برای رانندگان را استفاده از پرداخت حق بیمه سازمان تامین اجتماعی، شارژ کارت هوشمند، بیمه سرنشین، ساماندهی و نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و استفاده از وامهای کم بهره عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز