خبرگزاری کار ایران

برای کنترل مصرف مشترکین پرمصرف آب در اصفهان:

اطلاعات ۲۵۰ هزار مشترک اصفهانی در مرحله اول اجرای طرح پیمایش مشترکین ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۰۸

با ثبت اطلاعات مشترکین در سامانه نجما، وضعیت چگونگی مصرف آنها رصد می شود و به صورت آنلاین مشترکین پرمصرف آب شناسایی می شوند.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در مرحله اول پروژه برداشت اطلاعات GIS مشترکین شهر اصفهان اطلاعات حدود ۲۵۰ هزار مشترک ثبت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مجتبی قبادیان گفت: ۲۷ نفر پیمایشگر به صورت متمرکز به صورت روزانه با هماهنگی امور مشترکین نسبت به ثبت اطلاعات مشترکین اقدام کردند.

وی هدف از اجرای این پروژه ثبت اطلاعات مشترکین در سامانه نجما عنوان کرد و گفت: با ثبت اطلاعات مشترکین در سامانه نجما وضعیت چگونگی مصرف آن‌ها رصد می‌شود و با نمایش و پایش مصرف مشترکین به صورت آنلاین مشترکین پرمصرف آب شناسایی می‌شوند که کنترل مصرف مشترکین پرمصرف یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه است.

قبادیان افزود: سامانه نجما با هدف هوشمند سازی شبکه توزیع آب شهر اصفهان عملیاتی شد که در این پروژه بیش از ۱۳۰ ایستگاه فشارسنجی آنلاین در نقاط حساس شبکه توزیع آب شهر اصفهان راه اندازی شد به این ترتیب فشار آب نقاط مختلف شهر اصفهان در ساعات مختلف شبانه روز علاوه بر ثبت و ذخیره سازی، در سامانه نجما قابل نمایش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز