خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

آمادگی جمعیت هلال احمر استان اصفهان برای جمع آوری وجوه نقدی جهت کمک به مردم فلسطین‏

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۶۱

هموطنان می‌توانند جهت کمک به مردم بی‌دفاع غزه کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های ملی، رفاه، ملت، مسکن و صادرات، دی، تجارت و سپه واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از آمادگی جمعیت هلال احمر استان برای جمع آوری وجوه نقدی جهت کمک به مردم فلسطین خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محسن مومنی افزود: در پی کشتار بی‌رحمانه کودکان و مسلمانان بی‌دفاع غزه جمعیت هلال احمر استان اصفهان آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان عزیز در جهت کمک به مردم بی‌دفاع فلسطین است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: هموطنان و نوعدوستان عزیز می‌توانند جهت کمک به مردم بی‌دفاع غزه کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های ملی، رفاه، ملت، مسکن و صادرات، دی، تجارت و سپه، و کمک‌های ارزی خود را به شماره حساب‌های ۹۹۹۹۹۹ ارزی یورو نزد بانک ملت شعبه هجرت و ۷۰۲۰۷۰ ارزی دلار بانک ملی واریز کنند.

حائز اهمیت است جمعیت هلال احمر استان با استقرار ۳۶۲ صندوق در مسیر راهپیمایی روز قدس کمک‌های نقدی مردم اصفهان را برای کمک به مردم غزه جمع آوری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز