خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنعتی در اصفهان تاکید کرد:

رونق صنعت و تولید ملی در گرو تعامل تولید کننده و عرضه کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۱۵

در چرخه کار، صنعت و تولید هر چه تولید کننده و عرضه کننده نقش خود را بهتر اجرا کنند، تولید ملی رونق خواهد یافت و به دنبال آن پیشرفت و توسعه رقم خواهد خورد.

مدیرعامل فروش لوازم خانگی دوو اظهارداشت: چرخه کار، صنعت و تولید به تلاش و تعامل تأمین کنندگان و تولید کنندگان بستگی دارد و این دو عضو نقش اساسی برای توسعه اقتصادی و صنعتی کشور ایفا می‌کنند، هر چه تولید کننده و عرضه کننده نقش خود را بهتر اجرا کنند، تولید ملی رونق خواهد یافت و به دنبال آن پیشرفت و توسعه رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محسن دولتیار؛ با بیان اینکه برخی محصولات کاملا وارداتی و بعضی محصولات به وسیله تعامل با صنعتگران خارجی تولید می‌شود، گفت: در سال‌های گذشته برخی محصولات به صورت صد درصد وارداتی بودند و ایرانیان هیچ نقشی در فرایند تولید نداشتند، اما برخی کالا‌ها به صنعت، تکنولوژی، سرمایه‌های انسانی و دانش تولید کننده ایرانی بستگی مستقیم داشته که برند دوو یکی از آن نمونه‌ها است.

مدیرعامل فروش لوازم خانگی دوو با بیان اینکه ایران و کره جنوبی در سال‌های گذشته با برقراری ارتباط خوب و مؤثر توانسته‌اند از تجربه و دانش یکدیگر در زمینه‌های مختلف منتفع شوند، ادامه داد: مجموعه گروه صنعتی انتخاب با سابقه چندین ساله و به عنوان بزرگ‌ترین و پرافتخار‌ترین مجموعه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی کشور، با اصل دانستن مقوله اشتغال و تولید ملی با شرکت‌های بزرگ دنیا ارتباط دو سویه، مؤثر و مفید برقرار می‌‌کند، یکی از بارز‌ترین این ارتباطات، تعامل مجموعه گروه صنعتی انتخاب و شرکت دونگبو کره جنوبی به عنوان سازمان اصلی شرکت دوو بوده که این ارتباط نه به صورت واردات صرف از کره به ایران، بلکه یک ارتباط دو طرفه با محوریت ارتقای دانش، تکمیل سبد کالا، تولید و رشد اقتصادی بوده است.

دولتیار با اشاره به اینکه محصولات دوو با دارا بودن کیفیت مطلوب، از محبوبیت خاصی نزد مردم برخوردارند، افزود: قصد داریم با ارتباط سازنده دو مجموعه بزرگ صنعتی، بهره گیری از دانش و تخصص ایرانی، توجه به اشتغال و افزایش رضایتمندی مشتریان، دوو را بیش از گذشته «مشهور» و «مقبول» کنیم و این دو شاخص با انگیزه و کوشش مضاعف صنعتگران توانمند ایرانی و متخصصان عرضه محصولات در داخل کشور به دست می‌آید.

وی اضافه کرد: گروه صنعتی انتخاب با داشتن سبد کالایی کامل و دارا بودن سخت افزار به روز در زمینه تولید توانسته بیش از ۴ هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و بیش از ۷ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کند و به خود می‌بالیم که با درخشش در زمینه صنعت لوازم خانگی موفق به تولید ثروت ملی و ارتقای دانش ایرانی شده‌ایم.

مدیرعامل فروش لوازم خانگی دوو تأکید کرد: شغل بدون تولید و تولید بدون توزیع معنی ندارد، همراهی و همکاری عرضه کنندگان محصولات، تکمیل کننده فرایند تولید ملی است. هر اندازه محصولاتی که کارگر و متخصص ایرانی در تولید آن نقش داشته به وسیله فروشندگان معرفی و عرضه شود زمینه شکوفایی در تولید، رونق اقتصادی و افزایش فرصت‌های شغلی فراهم می‌شود. فروشنده می‌تواند با نگاهی جامع و مثبت در رشد جامعه به طور جدی و فراگیر نقش آفرینی کند.

اسنوا، دوو، تکنوگاز، تکنوکام، بست و حایر از دیگر برندهای گروه صنعتی انتخاب به شمار می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز