خبرگزاری کار ایران

به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای؛

طرح ایمن‌سازی و ارتقاء کیفیت روکش آسفالت جاده‌های اصفهان اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۸۲

طرح ایمن‌سازی و ارتقاء کیفیت روکش آسفالت جاده‌ها، فعال کردن طرح قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران و تکمیل ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان مهم‌ترین برنامه‌های اداره راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تمرکز جدی استان بر ارتقاء کیفیت راه‌های موجود در روکش آسفالت و اجرای طرح ایمن‌سازی راه‌ها با هدف سفر ایمن و کاهش حداکثری سوانح و تصادفات جاده‌ای است.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ محمود محمودزاده با اشاره به تهیه سند ایمنی راه‌های استان اظهار داشت: این طرح با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در نقاط پرحادثه اعم از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی به تفکیک شهرستان‌ها تدوین شده و در مرحله تصویب مراجع استانی است که ملاک اجرا و برنامه‌ریزی برای اداره کل خواهد بود.

محمودزاده به تکمیل پروژه‌های مهم آزادراه کنارگذر غرب و شرق اصفهان اشاره و تصریح کرد: باقیمانده آزاد راه کنار گذر غرب در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و پروژه آزادراه کنارگذر شرق است که در حال حاضر به استان اصفهان تفویض شده و با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از دیگر اقدامات مهم را پیگیری جهت فعال کردن پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران برشمرد و اذعان داشت: این پروژه اهمیت خاصی برای استان اصفهان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز