خبرگزاری کار ایران

مدیر حوزه هنری اصفهان تاکید کرد:

موضوع فرهنگ باید جزء دغدغه‌های مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۷۸

متأسفانه موضوع فرهنگ جزء دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولین نیست و در این زمینه هم مردم و هم مدیریت باید نقد شوند.

رئیس حوزه هنری اصفهان با اشاره به مظلومیت فرهنگ گفت: اگر بخواهیم در هر کاری نتیجه مطلوب را به دست بیاوریم نیاز به سرمایه گذاری داریم اما متأسفانه در حوزه فرهنگ شاهد چنین سرمایه گذاری نیستیم، متأسفانه وقتی در بسترهای سیاسی و اجتماعی به موضوع فرهنگ نگاه می‌کنیم فرهنگ اولویت آخر ماست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید مهدی سیدین نیا افزود: در حوزه فرهنگ نوآوری و خلاقیت جزء محورهای اصلی است که سبب توسعه و پیشرفت در هر زمینه‌ای می‌شود، متأسفانه موضوع فرهنگ جزء دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولین نیست و در این زمینه هم مردم و هم مدیریت باید نقد شوند و امروزه در فرهنگ همه بی‌توجه و مقصر هستیم و باید فرهنگ جزء مطالبات عمومی قرار گیرد.

وی ادامه داد: هرچند در حوزه فرهنگ تلاش‌هایی توسط افرادی دلسوز انجام می‌شود اما در بحثکلان کشوری علائم امیدوارکننده‌ای در این خصوص دیده نمی‌شود و این در حالی است که سطح فرهنگی کشور دچار آسیب جدی است و مطالبات فرهنگی مردم نیز کاهش یافته است.

سیدین نیا با اشاره به ارتباط بحث‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی با یکدیگر تأکید کرد: اگر بر روی مسائل فرهنگی سرمایه گذاری کنیم اقتصاد نیز هرگز دچار آسیب نمی‌شود و شاهد پیشرفت در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی خواهیم بود.

وی با اشاره به تهاجمات فرهنگی و هجمه‌های مختلفی که کشور را تهدید می‌کند تصریح کرد: در طول تاریخ از نظر هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی کشور ایران تا به امروز با این حجم وسیع تهاجمات روبرو نبوده است و این هشیاری مردم و مسئولان را می‌طلبد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز