خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان اعلام کرد:

در اجلاس میراثفرهنگی ناملموس به ظرفیت‌های فرهنگی ایران پرداخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۶۷۹

ظرفیت‌های فرهنگی ایران با محوریت مردم در اجلاس میراثفرهنگی ناملموس نمایش داده می شود تا جهانیان با سنت و فرهنگی که در ادوار گذشته در کشور ما شکل گرفته، آشنا شوند.

شهردار اصفهان در جلسه‌ای با روسای کمیته‌های اجلاس و جشنواره میراثفرهنگی ناملموس گفت: جشنواره میراثفرهنگی ناملموس باید ۷ برنامه را پیاده کند و همه این‌ها بایستی به طور منظم اجرا شود و مباحثخود را دنبال کنند. همچنین نوع برنامه‌ها و تنوع آن‌ها که به میراثناملموس برمی گردد از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به بهترین شکل انجام شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سید مرتضی سقاییان ن‍ژاد اظهار داشت: ما برای اینکه بتوانیم مباحثو تمام جزییات این اجلاس را پیگیری کنیم، تشکیلاتی را پی ریزی کرده‌ایم که یکی از این تشکیلات کمیته‌های تخصصی هستند که اجرائیات کل اجلاس و جشنواره را برعهده دارند به طور مثال کمیته تشریفات اسکان، حمل و نقل و برنامه میهمانان را بر عهده دارد که هر کدام سرفصل‌های مجزای خود را دارد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: لازم است بولتن‌هایی به زبان‌های انگلیسی و فارسی در این جشنواره تهیه شود و باید تمام مباحثبه صورت محلی، ملی و بین المللی دیده شود که همه این مباحثدر این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
سقاییان‌نژاد تصریح کرد: در جلسه با حضور روسای کمیته‌های اجلاس و جشنواره بین المللی میراثفرهنگی ناملموس در رابطه با هماهنگی‌های بین کمیته‌ها و نوع مخاطبین مقرر شد برنامه‌ها به نحوی برگزار شود که داشته‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی خود را با محوریت مردم و با حضور کشورهای خارجی به رخ جهانیان بکشانیم تا از نزدیک تبلور سنت و فرهنگی که در ادوار گذشته در این شهر و در کشور ما شکل گرفته است را ناظر باشند.

وی اذعان داشت: این کمیته‌ها جلساتی به صورت هفتگی برگزار می‌کنند و هر دو هفته یکبار نیز با شهردار جهت ارائه گزارش جلسه دارند که در سه ماهه باقی مانده ما بتوانیم هماهنگی‌های لازم را داشته باشیم و قرار است همه برنامه‌ها تا ۱۵ شهریور تدوین شود و از آن به بعد نقاط ضعف موجود در برخی قسمت‌ها برطرف شود.
شهردار اصفهان گفت: مباحثمحتوایی جلسه بسیار خوب بود به طوری که تقسیات کار بسیار خوبی در کمیته‌ها انجام شده و خوشبختانه تمام کمیته‌ها عقبه‌هایی دارند و جمعیت‌هایی با این کمیته‌ها کار می‌کنند که همه با هماهنگی‌های این جلسه فعال می‌شوند و می‌توان امیدوار بود که برنامه‌هایی که برای ایام ۱۶ تا ۲۰ مهرماه برای این اجلاس و جشنواره پیش بینی شده به خوبی و درشان شهر اصفهان و جمهوری اسلامی برگزار شود.
سقاییان‌نژاد عنوان کرد: اطلاع رسانی رسمی اجلاس تقریبا شروع شده و سایت جشنواره فعال می‌باشد، اطلاع رسانی بین المللی نیز طی هفته جاری و هفته آینده آغاز خواهد شد و به دنبال آن به فراخور برنامه‌ها از یک ماه دیگر مباحثتبلیغات ملی و منطقه‌ای آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز