خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت مدیریت پسماند شهری نجف آباد:

ورود ماهانه ۴هزار تن پسماند به کارخانه بازیافت نجف آباد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۴۱

بیش از یک هزار و ۱۵۳ تن پسماند بازیافتی از ۶ شهر اطراف نجف آباد به کارخانه پسماند شهری وارد شده و مورد فراوری قرار گرفته‌اند.

مدیر عامل شرکت مدیریت پسماند شهری نجف آباد گفت: در ۹ ماهه اخیر ۳۵ هزار و ۲۳۵ تن پسماند شهری به کارخانه این مجموعه وارد شده که در کنار آن نیز بیش از یک هزار و ۱۵۳ تن پسماند بازیافتی نیز از ۶ شهر اطراف نجف آباد که در این کارخانه دارای سهام هستند به فرآیند تبدیل آن وارد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سهراب بیگدلی؛ ادامه داد: عقد قرارداد خدمات شهری و به کارگیری ۶۸ نیروی کارگری جهت انجام امورات مربوطه در مناطق سه و پنج، اتمام فاز اول تولید ورمی کمپوست و آغاز فروش تولیدات آن، بازدید دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از کارخانه و شرکت در دو دوره آموزشی مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های این شرکت در نه ماه اخیر به شمار می‌آید.

بیگدلی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای طرح بیابان زدایی و کاشت بذر بادام کوهی در ورودی کارخانه را یکی دیگر از اقدامات شاخص ماه‌های اخیر دانست و افزود: در کنار برنامه ریزی جهت راه اندازی جی پی اس و انجام آزمایشات آنالیز کود کمپوست و ورمی به صورت فصلی، شاهد بازدید مدیران استان و شهرستان‌های همجوار از فعالیت‌های کارخانه بازیافت این شرکت بوده‌ایم.

انجام آموزش به صورت چهره به چهره و برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطح مدارس شهر از دیگر برنامه‌های شرکت مدیریت پسماند در بازه زمانی مورد اشاره به شمار می‌آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز