خبرگزاری کار ایران

معاون مرکز تحقیقات منابع طبیعی استان اصفهان:

برای اجرای طرح های منابع طبیعی اهمیت مشارکت و حضور مردم یک امر مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۰۷۸

انسجام جمعیت و ساختار مشارکتی پروژه ها ازموارد مهم در اجرای طرح های مقابله با بیابانزایی و منابع طبیعی دراصفهان است.

معاون پژوهشی مرکز تحقیقات منابع طبیعی استان اصفهان گفت: برای اجرای طرح های منابع طبیعی اهمیت مشارکت و حضور مردم یک امر مهم است چرا که بدون مشارکت مردمی توسعه پایدار امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگاار ایلنا از اصفهان، نیکویی بیان داشت: مشارکت مردمی بعنوان تسهیل کننده در کشور های مختلف مطرح است و این مسئله نقش ساختاری برای رفع بحران های اجتماعی و اقتصادی دارد.

وی اضافه کرد برای پیشبرد اهداف منابع طبیعی باید از تجربه و کمک مردم استفاده کنیم. در این زمینه آگاهی مردم نسبت به پروژه و منافع آن، تصمیم گیری هایی که در پروژه ها صورت می گیرد و مردم نیز باید در آن دخیل شوند از دیگر مواردی است که باید برای اجرای طرح های منابع طبیعی به آن توجه شود.

نیکویی تاکید کرد: در مشارکت مردم باید انگیزه وجود داشته باشد و با توجه به اهمیت پروژه های منابع طبیعی آمایش فکری مردم منطقه نیز مهم است.

وی انسجام جمعیت و ساختار مشارکتی برای پروژه ها را از دیگر موارد مهم در اجرای طرح های مقابله با بیابانزایی و منابع طبیعی در اصفهان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز