خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران دراصفهان تاکید کرد:

تفاهنامه تولیدریل در ذوب آهن نمادی برای پیشرفت کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۸۱

با تولید ریل در ذوب آهن، ارز از کشور خارج نمی شود و به همین نسبت صرفه جویی ارزی ایجاد می شود که خود کفایی ارزی را به همراه دارد.

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران درآئین انعقاد تفاهنامه تولید ریل بین ذوب آهن اصفهان و راه آهن جمهوری اسلامی ایران با ابزار خرسندی از امضای تفاهم نامه تولید ریل ملی در ذوب آهن اصفهان گفت: امروز تفاهم نامه مهمی توسط سه وزیر به امضا رسید که امیدوارم ملت ایران از نتایج این تفاهم استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محسن پور سید آقایی افزود: ذوب آهن اصفهان تجهیزات لازم را خریداری نموده و مقدمات کار فراهم شده است. همچنین ما یک قرارداد پیش خرید نیز مبادله کردیم که در این خصوص با تفاهنامه گذشته متفاوت می باشد.

وی تصریح کرد: زمانی که وزارت راه قرارداد را منعقد می کند به آن عمل می شود و زمینه های اجرای آن پیش بینی شده است.

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با تولید ریل در ذوب آهن، ارز از کشور خارج نمی شود و به همین نسبت صرفه جویی ارزی ایجاد می شود که خود کفایی ارزی را به همراه دارد.

وی افزود: ‌پس از تولید ریل در ذوب آهن هرموقع که ما به ریل نیاز داشته باشیم ازداخل کشور تامین می کنیم که این مساله باعثکاهش مشکلات ما در خصوص گشایش اعتبار و مسایل ارزی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از مواد اولیه ذوب آهن از طریق راه آهن جابجا می شود تصریح کرد: ‌ پس از تولید ریل توسط ذوب آهن می توانیم بخشی از هزینه هایی که بابت این جابجایی دریافت می کنیم را تهاتر نماییم که این مساله به سود هر دو مجموعه خواهد بود.

پورسید آقایی با تمجید از تلاشهای مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: وی یک مدیرعامل اجرایی و عملیاتی است که این مسئله در پیشبرد تفاهنامه بسیار امیدوار کننده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز