خبرگزاری کار ایران

فرماندار شاهین شهر و میمه:

اصلاح فرهنگ با اصلاح مطالعه ممکن است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۴۶

توجه به مسائل فرهنگی و اصلاح فرهنگ در جهت ایجاد تغییر در اقتصاد، مسائل اجتماعی و مشکلاتی که در جامعه با آن روبه روهستیم نیازمند کسب علم و دانش و معرفت است که کتابخانه ها در این زمینه نقش بسرایی دارند.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در نشست انجمن و کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان گفت: اصلاح فرهنگ را با اصلاح مطالعه ممکن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علیرضا بصیری در این جلسه که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، مدیران ادارات فرهنگی شهرستان و انجمن های ادبی فعال در شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، توجه به مسائل فرهنگی و اصلاح فرهنگ در جهت ایجاد تغییر در اقتصاد، مسائل اجتماعی و مشکلات که برخی اوقات در جامعه شاهد هستیم لازم و مورد نیاز است.

بصیری در ادامه توجه به آموزه های دینی و اهمیت دادن به کسب علم و پیشرفت دانش را خواستار شد.

محمدرضا پرورش رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شاهین شهر ومیمه در خصوص وضعیت کتابخانه های موجود در شهرستان گفت: در حال حاضر ۱۵ کتابخانه با بیش از ۱۰۰ هزار جلد کتاب در ۱۸ هزار متر مربع زیربنا و با ۱۷ هزار عضو در شهرستان وجود دارد.

دبیر انجمن و کمیته مطالعه نهضت مطالعه مفید شهرستان افزود: با پیگرهای مدیرکل اداره کتابخانه های عمومی در سال گذشته ایستگاه مطالعه در بیمارستان گلدیس شاهین شهر و پایانه مسافربری برون شهری شاهین شهربه بهره برداری رسید.

وی افزود: با توجه به استقبال و نیاز شهرستان پیگری دو ایستگاه مطالعه در سطح شهرستان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز