خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان:

اساتید وپیشکسوتان رسانه ای اصفهان برای تدوین متون آموزشی خبرنگاری به میدان بیایند

کد خبر : ۱۷۸۹۵۵

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در نظر دارد با استفاده از توان اساتید، پیشکسوتان و صاحبنظران وفعالان رسانه ای استان، نسبت به طراحی طرح درس و متون آموزشی متناسب و بومی شده برای آموزش خبرنگاران استفاده نماید.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به اینکه بتوانیم برای خبرنگاران استان کتاب های مطابق با علم روزو بومی تهیه نمایم اقدام به فراخوان طرح های اساتید، پیشکسوتان و صاحبنظران وفعالان رسانه ای استان نموده ایم اظهار داشت: در این طرح نسبت صاحبنظران وفعالان رسانه ای به طراحی طرح درس و متون آموزشی متناسب و بومی شده برای آموزش خبرنگاران می پردازند تا با چاپ این آثار بتواین دانش خبرنگاران و اصحاب رسانه را توانمند کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید رحیم تمیزی فر؛ ادامه داد: در این طرح جمع آوری آثاری که به هر عنوان تاکنون به چاپ نرسیده، اقدام نموده وجهت افزایش توان اصحاب رسانه در موضوعات و تخصص های مختلف این آثار را در اختیار مراکز آموزشی و نیروهای جوان و مستعد و مشتاق به این حرفه قرار خواهیم داد.

وی گفت: برای راه اندازی تیم اندیشه ورزی سازمان بسیج رسانه استان و ضرورت انجام اقدامات پژوهشی و ارتقاءسطح علمی خبرنگاران با توجه به این که اکثریت متون آموزشی در خصوص مباحثرسانه ای کپی و ترجمه ی متون غربی و تاحدودی قدیمی و تاریخ مصرف گذشته می باشد و در اکثر اوقات تناسبی با فرهنگ ما نداشته و بعضا در تقابل با آن نیز می باشد این طرح تدوین شده است.

تمیزی فر، با اشاره به اینکه از همه دلسوزان فرهنگی فعال در این عرصه تقاضا مندیم ما را در حصول به نتیجه مطلوب یاری فرمایند افزود: مهلت ارسال آثار به دبیر خانه تا ۱۰ مرداد ماه می باشد. در ضمن ازآثار ارسالی برترنیز در روز خبرنگار تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه نحوۀ ارسال آثارازطریق پست الکترونیکی، تحویل حضوری به آدرس سازمان پست الکترونیکی: b. resaneh @ chmail. ir ارسال نمایند و یا به صورت مکتوب به آدرس: اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، کوچه شهید حسینی(شماره۴)، ساختمان امام حسین(ع)، طبقه ۴ ارسال نمایید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز