خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیته تشکل های اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان عنوان شد:

سیاست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه تشکل‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۲۴

در حال حاضرکانون انجمن های صنفی کارفرمایی استان اصفهان ۱۲۰ عضو دارد و تشکل ها در استانی مانند اصفهان که اولین استان صنعتی کشور است، می توانند جایگاه بالایی داشته باشند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: کمیته تشکل های اقتصادی پیگیر مطالبات اعضای این تشکل است تا خواسته های آنان را پیگیری نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در جلسه کمیته تشکل های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه کانون انجمن های صنفی کارفرمایی استان اصفهان ۱۲۰ انجمن عضو دارد، گفت: تشکل ها در استانی مانند اصفهان که اولین استان صنعتی کشور است، می توانند جایگاه بالایی داشته باشند.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با اعلام اینکه عضویت تمام تشکل های اقتصادی استان مانند انجمن هایی که زیرمجموعه خانه صنعت، معدن و تجارت، کانون کارفرمایان، و اتحادیه های تعاونی اتاق تعاون، اتحادیه های صنفی و… در کمیته تشکل ها پیگیری می شود، گفت: این انجمن ها به طور رایگان عضو اتاق می شوند و موظفند تمام اعضای خود را به عضویت اتاق درآورند.

سهل آبادی عنوان کرد: برای تحقق این امر مجوز ثبت شرکت ها را در چند ماه برای تمام انجمن های خانه گرفتیم.

در ادامه بهرام رجبی، عضو هیات مدیره انجمن صنفی کانون کارفرمایان استان این اقدام را عاملی برای عضویت بیشتر و راحت تر واحدهای اقتصادی در اتاق بازرگانی دانست.

در ادامه رییس اداره تشکل های کارگری و کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه تعداد تشکل های صنفی کارفرمایی دارای اعتبار در اداره کار را ۱۰۹ عدد ذکر کرد و افزود: با توجه به سیاست هایی که توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شده است، ترویج و توسعه تشکل ها در دستور کار است.

علیرضا یگانه اعلام کرد: اگر ۱۰ کارفرما با شخصیت های حقیقی یا حقوقی تقاضای تشکیل تشکل بدهند آن تشکل ایجاد می شود و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز