خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تاکید کرد:

تبادل تجربیات مدیران باعثارتقاء شهرک‌های صنعتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۷۴

تبادل تجربیات بین مدیران و کارشناسان شرکت‌های صنعتی استانی می تواند باعثارتقاء تجربیات در کلیه زمینه‌های فعالیت و مأموریت های شرکت شهرک‌های صنعتی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در بازدید جمعی از صنعتگران، مدیران شهرک ها و اعضای هیأت امناء شهرک‌های صنعتی استان خوزستان از شهرک صنعتی رنگسازان و واحدهای نساجی مستقر در این شهرک صنعتی گفت: تبادل تجربیات بین مدیران و کارشناسان شرکت های استانی و صنعتگران می تواند باعثارتقاء تجربیات در کلیه زمینه های فعالیت و مأموریت شرکت شهرک‌های صنعتی شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ محمد جعفری اظهار داشت: صنعتگران و اعضاء هیأت امناء شهرک‌های صنعتی استان خوزستان پس از بازدید از شهرک صنعتی رنگسازان در جلسه‌ای پیرامون تأسیس شرکت ‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی به تبادل تجربیات پرداختند که این گونه جلسات بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است صنعتگران، مدیران شهرک ها و اعضاء هیأت امناء شهرک‌های صنعتی استان خوزستان در سفر خود از شهرک صنعتی مبارکه، شهرک صنعتی فناوری و شهرک صنعتی بزرگ اصفهان بازدید و از نزدیک با فعالیت های انجام شده و واحد های شاخص مستقر در این شهرک ها آشنا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز