خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری اصفهان:

اعتبارات عمرانی به طرح‌های تعریف شده و دارای هدف اختصاص می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۱۶۵

دستگاه های اجرایی برای بهره مندی از اعتبارات عمرانی باید به صورت دقیق و شفاف، پروژه های خود را تعریف و موافقتنامه های لازم را مبادله کنند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری در چهارمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان، گفت: با توجه به تأکید استاندار و رویکرد جدید استان؛ از این پس اعتبارات عمرانی به پروژه های مشخص و تعریف شده تخصیص می یابد.

‌به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمدعلی طرفه اظهار داشت: اعتبارات ردیف‌های تملک دارایی، آلایندگی و درآمد حاصل از جرایم رانندگی جهت پروژه‌های مشخص و تعریف شده مصرف می شود و دستگاه ها برای بهره مندی از این اعتبارات باید به صورت دقیق و شفاف، پروژه ها را تعریف و موافقتنامه های لازم را مبادله کنند.

معاون عمرانی استانداری افزود: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات تابستان با دو قسمتی شدن سفرهای تابستانه و افزایش تقاضای سفر در قسمت دوم تعطیلات مواجه هستیم.

طرفه تصریح کرد: در راستای آمادگی هرچه بیشتر دستگاه‌ها در سفرهای تابستانه، رفع نقاط و مقاطع پرحادثه جاده های استان در اولویت اصلی قراردارد.

وی خواستار پیگیری مدیریت بحران استان جهت راه‌اندازی امداد هوایی فوریت های پزشکی و استقرار اتوبوس خدمات فوریت های پزشکی شد.

معاون عمرانی استاندار همچنین راه اندازی و بهره برداری از سامانه هوشمند نظارت تصویری(ITS) توسط دستگاه‌های ذیربط، اطلاع رسانی و پخش برنامه‌های آموزشی و ایجاد ارتباط مؤثر بین دستگاه ها توسط صدا و سیمای مرکز اصفهان را به عنوان گام های اساسی در اجرای بهینه طرح سفرهای تابستانه برشمرد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوای شهر اصفهان، خاطر نشان کرد: مشخص سازی اهداف و پیگیری مجدانه اجرائی شدن طرح توسط اداره کل حفاظت محیط زیست و همکاری کلیه دستگاه ها جهت دستیابی به اهداف امری ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز