خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اعلام کرد:

محدودیتی برای صادرات فولاد وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۹۶

به منظورایجاد رونق در بازار و خارج ساختن صنعت فولاد از رکود و تأمین ارز برای خرید مایحتاج تولید، صادرات محصولات فولادی تا پایان خرداد۹۳ آزاد شد.

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به شایعات روزهای اخیر در بازار محصولات فولادی مبنی بر پایان مجوز صادرات این محصولات در پایان خرداد ماه ضمن رد هرگونه محدودیت در صادرات محصولات فولادی، گفت: با توجه به رکودی که از سال گذشته بر بازار فولاد حاکم شده بود و به منظورایجاد رونق در بازار و خارج ساختن صنعت فولاد از رکود و تأمین ارز برای خرید مایحتاج تولید، بنا به دستور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، صادرات محصولات فولادی تا پایان خرداد۹۳ آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ بهرام سبحانی تصریح کرد: از آنجایی که فرآیند بازاریابی بین المللی و گرفتن سفارش و تولید و حمل و تحویل به مشتریان خارجی حداقل سه ماه زمان لازم دارد و عملا در بازده زمانی محدود نمی توان بر بازارهای خارجی با حضور رقبای قدرتمند مسلط شدو با توجه به اشراف کامل وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به این قبیل مشکلات تجارت بین المللی، ایشان با رفع هرگونه محدودیت صادرات محصولات فولادی تا پایان سال جاری موافقت کردند و این موضوع رسماَ توسط وزارتخانه به مراجع ذیربط ابلاغ شده است.
وی افزود: طبق این ابلاغیه تولید کنندگان و صادرکنندگان می توانند مانند گذشته بدون هیچ گونه نگرانی برای صادرات فولاد اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز