خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اطلاعات استان اصفهان اعلام کرد:

برای پیشرفت اقتصاد کشور، وزارت اطلاعات با مفاسد اقتصادی برخورد می کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۴۲

استان اصفهان به خاطر وجود مراکز حساس صنعتی، هسته ای و پرورش افراد نخبه همیشه مورد توجه سرویسهای جاسوسی بیگانه بوده است.

مدیر کل اطلاعات استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: موضوع زمین خواری در استان اصفهان شایع بوده است و تا کنون نزدیک به ۲۰۰ پرونده در اختیار مقامات قضایی گذاشته شده است.

به گزارش ایلنا، حسن سلطانی اظهار داشت: برای پویایی اقتصاد باید با مفاسد اقتصادی برخورد شود که در وزارت اطلاعات بخش ویژه ای برای مبارزه با مفاسد اقتصادی وجود دارد که اقدامات مختلفی انجام می دهند.

وی افزود: یکی از این اقدامات معوقات بانکی است که البته نگاه دولت به این موضوع دو نوع است افرادی که به خاطر شوک های اقتصادی متضرر شده اند و به بانک معوقه دارند و کسانیکه با امکانات مختلف سوء استفاده های مالی از بانکها کرده اند.

سلطانی تصریح کرد: ما از افرادی که به خاطر شوک های اقتصادی متضرر شده اند حمایت کرده و با بانکها صحبت می کنیم تا در دراز مدت معوقه های خود را پرداخت کنند، اما با ان دسته از افراد که از این سیستم سوءاستفاده کردند برخورد قضایی می شود.

مدیر کل اطلاعات اصفهان در ادامه اذعان داشت: موضوع شرکتهای هرمی زمانی آنقدر زیاد شده بود که به بحران تبدیل شده بود که وزارت اطلاعات به این موضوع ورود پیدا کرد و با همکاری نیروی انتظامی از رشد آنها جلوگیری شد و امروز از آن بحران عبور کرده ایم اما مردم باز باید هوشیار باشند.

این مقام امنیتی در ادامه با اعلام اینکه تلاش می کنیم موضوع آب تخصصی نه امنیتی حل شود افزود: کشاورزان زحمتکش مطمئن باشند مسئولان استان برای حل این مشکل شب و روز ندارند.

سلطانی خاطر نشان کرد: استان اصفهان به خاطر ویژگیها و وجود مراکز حساس صنعتی و هسته ای و دانشگاههای مهم که افراد نخبه را پرورش میدهد همیشه مورد توجه سرویسهای جاسوسی بیگانه بوده است.

وی با بیان اینکه سالانه ۱۰ میلیون نفر از مردم کشور به کشورهای دیگر سفر می کنند گفت: بسیاری از سازمانهای جاسوسی با راههای مختلف تلاش می کنند برای کسب اطلاعات به نخبگان ما نزدیک شوند.

سلطانی بیان داشت: اعتماد بیجا به افراد بیگانه موجب در دام افتادن میشود که ما بسیاری از این افراد ناآگاه و فریب خورده را شناسایی کرده ایم و از خیانت کردن آنان به کشور جلوگیری کرده ایم.

وی تصریح کرد: امروز اگر صنعت هسته ای ما به این قدرت رسیده از میان آتش عبور کرده است، دشمن موانع زیادی را سد راه ما گذاشت.

مدیر کل اطلاعات استان اصفهان ادامه داد: امروز بسیاری از اتباع افغانی وارد کشور شده اند و هیچ جا هم ثبت نشده اند به مردم توصیه می کنیم در باره ارتباط با اتباع بیگانه قانون را در نظر بگیرند.

وی اظهار داشت: برخی از اتباع خارجی تقاضای ازدواج با دختران ایرانی را می کنند که هموطنان هوشیار باشند و حتما قبل از ازدواج مجوزهای لازم را برای جلوگیری از برخی سوء استفاده ها کسب کنند.

سلطانی در ادمه با اشاره به ترویج برخی خرافات و بدعت ها افزود: در بررسی های ما نشان داده شده جهل و عناد از دلایل ترویج خرافات و بدعت است که دشمن با دامن زدن به این موارد سعی می کند وحدت بین شیعه و سنی که از سرفصلهای امام و انقلاب است را از بین ببرد که مردم باید در این زمینه هوشیار باشند.

مدیر کل اطلاعات استان با اشاره به اینکه این اداره کل از ارتباط با مردم استقبال می کند گفت: مردم مطمئن باشند ما بیدار هستیم تا آنها بتوانند به راحتی به کارها و زندگی خود بپردازند، ما ضربه گیر مردم هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز