خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

جامعه کار و تولید از بهبود روابط با دیگر کشورها حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۹۵

از دغدغه های جامعه صنعت و معدن کشور، ارتباط با دیگر کشورهاست که امیدواریم هر چه زودتر روابط بهبود تا پیشرفت بخش صنعت و معدن را شاهد باشیم.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: جامعه کار و تولید از بهبود روابط بین المللی کشور که توسط دولت پیگیری می شود، حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی ادامه داد: یکی از دغدغه های جامعه صنعت و معدن کشور، ارتباط با دیگر کشورهاست که امیدواریم هر چه زودتر روابط بهبود یابد و تنش های بین المللی کاهش پیدا کند که این امر به طور قطع یکی از مهمترین عوامل پیشرفت بخش صنعت و معدن خواهد بود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: دولت و مجلس باید در تصویب و اجرای قوانین بخش تولید، نظر مشورتی تشکل های صنعتی و معدنی را جویا شوند. سهل آبادی ادامه داد: برای رفع مشکلات و موانع تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی که فرمایش مقام معظم رهبری است باید با نظرخواهی و مشورت فعالان اقتصادی عملیاتی شود.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اصل و برنامه ملی در راستای سند چشم انداز ۱۴۰۴ باید در نظر گرفته شود، خواستار بازبینی و اصلاح قوانین و بخشنامه های مانع تولید و اجرایی شدن مصوبات حمایتی از تولید شد. سهل آبادی همچنین افزود: امروز یکی از بزرگترین مشکلات صنعتگران و معدنکاران بانک ها هستند که تسهیلات را با بهره بسیار بالا ارایه می دهند.

وی تاکید کرد: از دولت می خواهیم جلوی توقیف کارخانه ها به علت بدهی را بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز