خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان؛

از مدال آوران اصفهان در مسابقات آسیایی تکواندو تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۱۸

با توجه به افزایش آسیبهای اجتماعی در تمامی مناطق کشور؛ پرداختن به ورزش یکی از مولفه های مهم برای پیشگیری و مبارزه با آسیبهای اجتماعی که جوانان را تهدید می کند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از مدال آوران اصفهان درمسابقات آسیایی تکواندو پرداختن به ورزش را یکی از راههای پیشگیری ازآسیبهای اجتماعی و تجلی گاه اخلاق دانست و گفت: آنقدر که ورزشکاران مطرح و شاخص می توانند بر دیگر جوانان تاثیر گذار باشند، شاید خانواده ها به همین میزان نتوانند تاثیر داشته باشند. بنابراین رفتار شما ورزشکاران الگو یی برای دیگر جوانان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمود گلزاری؛ پرداختن به ورزش را یکی از مولفه های مهم برای پیشگیری و مبارزه با آسیبهای اجتماعی که جوانان را تهدید می کند دانست و ادامه داد: وضعیت فعلی جوانان مناسب و در حد انتظارنیست و آسیبهای اجتماعی در تمامی مناطق کشور رو به افزایش است.

وی ادامه داد: باید در برنامه ریزی ها تلاش کنیم علاوه بر مبارزه با آسیبها، به جوانان شاخص و نمونه توجه جدی نموده و برای نسل جوان از جنس و نسل خودشان الگو سازی کنیم.

در ادامه این مراسم حجه الاسلام سالک ضمن قدردانی از افتخار آفرینهای جوانان اصفهانی در این رقابتها گفت: خداوند را شاکرم که در جمع نیروهایی قرار دارم که از حیثسلامتی و شادابی نمونه بارز عقل سالم در بدن سالم هستند. وی قهرمانان را سفیران فرهنگ اسلامی دانست و بر توجه بیشتر به اخلاق مداری و روحیه پهلوانی تاکید کرد.

هادی ترکاشوند دارنده مدال طلای این رقابتها با اشاره به اینکه بدنه اصلی تیم ملی ایران در رقابتها را تکواندو کاران اصفهانی تشکیل دادند؛ به منظور جلوگیری از مهاجرت ورزشکاران شاخص این رشته خواهان حمایت مالی مسئولین استانی از تکواندو استان شد.

گفتنی است مراسم تجلیل ازمدال آوران اصفهان درمسابقات آسیایی تکواندو ۱۲ خرداد ماه با حضورورزشکاران، مدال آوران و مسئولان استان برگزار شد. در این مراسم از مهناز مردانی سرمربی تیم ملی پومسه ایران و علیرضا نصر آزادانی، هادی ترکاشوند، محمد تقی حاتمی، مرجان سلحشوری، علی سلمانی، مهسا مردانی، حسین بهشتی مدال آوران رقابتهای آسیایی ازبکستان تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز