خبرگزاری کار ایران

با هدف بازشناسی هویت دانشمندان گذشته برای نسل جدید برگزار شد؛

همایش نقش دانشمندان ایرانی - اسلامی در پیشبرد علوم تجربی در لنجان

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۶۱۱

سومین همایش ملی نقش دانشمندان ایرانی - اسلامی در پیشبرد علوم تجربی در لنجان اصفهان برگزار شد.

دبیرعلمی همایش نقش دانشمندان ایرانی - اسلامی گفت: از ۴۶ مقاله رسیده به دبیرخانه همایش ۵ مقاله به صورت سخنرانی و ۵ مقاله به صورت پوستر ارائه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، بصیره، با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید دانشگاه و دبیران آموزش و پرورش در این همایش افزود: بررسی فعالیت‌های دانشمندان ایرانی - اسلامی در حوزه علوم تجربی، در پیشرفت علوم و فنون در جهان، در حوزه علوم فنی و مهندسی، نگاه نقادانه بر علوم تجربی دانشمندان ایرانی - اسلامی و ارتباط آن با علوم نوین و ارائه دستاوردهای جدید علمی دانشمندان ایرانی در علوم پیشرفته را از محورهای مقاله‌های ارائه شده در این همایش بود.

وی باز‌شناسی هویت دانشمندان گذشته برای نسل جدید و نقش آنان در علوم نوین جهان را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

در سومین همایش ملی نقش دانشمندان ایرانی - اسلامی در پیشبرد علوم تجربی در لنجان از تلاش‌های علمی استاد اسفندیار معتمدی از استادان پیشکسوت فیزیک ایران تجلیل و کلنگ احداثپارک کودک ترافیک و علوم و فن آوری با اعتباری بیش از بر ۳۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز