خبرگزاری کار ایران

۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود:

سمینار پژوهشی وضعیت هنر در عصر روشنگری در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۰۲

سمینار پژوهشی با عنوان وضعیت هنر در عصر روشنگری با حضوراساتید حوزه موسیقی ۳۱ اردیبهشت ماه در سالن هنر سرای خورشید اصفهان برگزار می شود.

سمینار پژوهشی با عنوان وضعیت هنر در عصر روشنگری با حضور شاهین فرهت، آهنگساز و عضو هیات علمی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و امیر مهیار تفرشی‌پور، آهنگساز و استاد دانشگاه تهران، با پژوهشی از میثم می‌ریان، پژوهشگر موسیقی و مدرس دانشگاه در ۳۱ اردیبهشت ماه وساعت ۱۸ در سالن هنر سرای خورشید اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، این برنامه در بخش اول شامل پژوهش در حوزه فلسفه هنرو بررسی وضعیت هنردر عصر روشنگری(دوران کلاسیک) بوده و در ادامه با سخنرانی شاهین فرهت در حوزه موسیقی دوران کلاسیک و بررسی آثار شاخص این عصر ادامه پیدا خواهد کرد. بخش سوم این سمینار اختصاص به معرفی آثار شاهین فرهت دارد که توسط امیر مهیار تفرشی‌پور و با اجرای اثر باگاتل برای کلارینت و پیانو به اجرا در خواهد آمد.

همچنین دیگر قطعات پیانو توسط کیوان داریان و شاهرخی به اجرا در خواهد آمد. بخش پایانی این سمینار به تقدیر و تشکر از سال‌ها فعالیت این استاد ارجمند در حوزه تدریس موسیقی در دانشگاه و آثار ارزشمند ایشان اختصاص خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز