خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه عکس دیار زنده از اصفهان در گالری خانه عکاسان ایران

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۷۷۲

نمایشگاه عکس «دیار زنده» از نگاه علی افتخاری ۲۰ اردیبهشت در گالری شماره ۱ خانه عکاسان ایران افتتاح شد وتا۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نمایشگاه عکس «دیار زنده» از نگاه علی افتخاری ۲۰ اردیبهشت در گالری شماره ۱ خانه عکاسان ایران افتتاح شد وتا۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد. این نمایشگاه شامل ۵۰ قطعه عکس در ابعاد ۵۰ در ۷۰ است که به صورت رنگی و دیجیتال و با تکنیک سه بعدی عکاسی شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری اصفهان؛ نمایشگاه فوق با نمایش آثار معماری و طبیعی استان اصفهان توانسته بخشی از جاذبه‌های گردشگری این استان را به نمایش بگذارد.

نمایشگاه عکس «دیار زنده» از نگاه علی افتخاری به مدت یکسال عکاسی شده‌اند و تا روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

علاقه مندان و هنرمندان تهرانی می‌توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ بعدازظهر برای دیدن این هنرمند عکاس به خانه عکاسان ایران مراجعه نمایند.

علی افتخاری متولد ۱۳۶۲ اصفهان می‌باشد که فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه عکاسی از سال ۷۹ آغاز نمود و این نمایشگاه سومین نمایشگاه انفرادی و نهمین نمایشگاه گروهی این هنرمند است.

وی دارای مدرک کار‌شناسی ارشد معماری است و آثار وی در نمایشگاه‌های کلک خیال و پرچم نیز مورد توجه قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز