خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی در اصفهان:

مصرف کالاهای داخلی باید فرهنگ سازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۶۴

همه باید بر فرهنگ سازی مصرف کالاهای ایرانی تمرکز کنند تا به این وسیله صنعت داخلی رونق پیدا کند و مبحثاشتغال نیز سر و سامان یابد، البته تولید کنندگان داخلی نیز باید توجه جدی به کیفیت داشته باشند تا ایرانیان با اعتماد کامل برای استفاده از کالای ساخت داخل ترغیب شوند.

نماینده کارگران در شورای عالی تأمین اجتماعی کشور گفت: کارخانه های لوازم خانگی فعال باید حمایت شوند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسن صادقی با بیان اینکه بسیاری از تولیدکنندگان به دلیل مشکلات متعدد، بسیاری از منابع مالی خود را از دست داده اند، اظهارداشت: دولت باید ضرر و زیان واحدهای تولیدی را که دچار مشکل شده اند، جبران کند و حمایت از برخی از صنایع مانند صنعت لوازم خانگی افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به بسته شدن کارخانه های تولیدی لوازم خانگی در سال های گذشته، یادآور شد: یکی از اصلی ترین دلایل بسته شدن چنین مجموعه هایی، حمایت کم دولت بوده است.

وی ادامه داد: همچنین جای خوشحالی دارد که مجموعه هایی مانند گروه صنعتی انتخاب با وجود مشکلات بسیار، همچنان به کار خود ادامه می دهند و ضمن تولید محصولات با کیفیت، مشاغل زیادی را نیز فراهم کرده اند.

نماینده کارگران درشورای عالی تأمین اجتماعی کشور با انتقاد از گرایش به مصرف کالاهای خارجی در ایران گفت: همه باید بر فرهنگ سازی مصرف کالاهای ایرانی تمرکز کنند تا بدینوسیله صنعت داخلی رونق پیدا کند و مبحثاشتغال نیز سر و سامان یابد، البته تولید کنندگان داخلی نیز باید توجه جدی به کیفیت داشته باشند تا ایرانیان با اعتماد کامل برای استفاده از کالای ساخت داخل ترغیب شوند.

صادقی با تأکید مجدد بر حمایت از واحدهای فعال صنعتی بخش خصوصی، گفت: تمامی سازمان ها باید با حمایت خود مسبب افزایش تولید ملی و بهبود شرایط اقتصادی کشور شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز