خبرگزاری کار ایران

با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها؛

نرخ کرایه تاکسی‌ها ۲۵ درصد افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۲۴

با توجه به اعلام تعهد دولت مبنی بر ارائه بسته حمایتی ۸/۷ درصدی به رانندگان تاکسی، نرخ کرایه تاکسی ها ۲۵ درصد افزایش یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در پی تصمیم فراگیر و هماهنگ در سراسر کشور برای افزایش کرایه تاکسی‌های شهری، این امر در شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و طبق مصوبه شورای اسلامی شهر از هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رضا امینی اظهار داشت: اواخر سال گذشته طبق روال سالانه افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی، سرویس‌های مدرس و آژانس‌ها در جلسه علنی شورای شهر به تصویب رسید اما در فرمانداری مورد تایید قرار نگرفت و قرار شد طبق سیاست هماهنگ کشور تا اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، موضوع متوقف شود.
وی افزود: با توجه به اینکه از چهارم اردیبهشت ماه فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی شده، لایحه افزایش ۳۰ درصدی نرخ تاکسی از سوی شورای سازمان تاکسیرانی به شورا ارائه شد که در جلسه علنی ۱۳ اردیبهشت ماه شورا افزایش ۲۹ درصدی نرخ کرایه تاکسی به تصویب رسید که این افزایش قیمت به دلیل تورم و اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اعمال شد.
امینی اذعان داشت: اگر رانندگان به هر دلیل بیش از ۲۵ درصد، افزایش نرخ داشته باشند دستگاه‌های نظارتی با رانندگان خاطی برخورد خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز