خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تاکید کرد:

بازرسی معکوس در ادارات اجرا میشود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۱۹۸

گروههای اجرایی امر به معروف و نهی از منکر با رویی گشاده در امامزادگان حضور یابند و مردم را به حفظ اخلاق اسلامی دعوت نمایند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در همایش دبیران شوراهای امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه الهی و جزء فروع دین است و نباید به یک مسئله خاص به تنهایی معطوف شود و بر همه واجب است تا آنگونه که شایسته است ادای دین نماییم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حجت الاسلام رضا صادقی تصریح کرد: باید اخلاق اسلامی را در تمامی مراحل زندگی خود رعایت نماییم و از وسوسه های شیطان در تمامی موارد دوری گزینیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: حتی در ادارات باید تلاش کنیم تا هزینه ها را به خوبی مدیریت نماییم و از صرف بیت المال برای امور غیر ضروری جلوگیری نماییم.

وی در ادامه صحبتهای خود امامزادگان را وارثان اهل بیت(ع) دانست و افزود: امامزادگان یادگاران و فرزندان اهل بیت هستند و باید مورد تکریم قرار گیرند و برای حضور در آستان مقدس امامزادگان باید اخلاق اسلامی به صورت ویژه اجرا گردد.

صادقی خاطر نشان کرد: هر امامزاده خود مبلغ دین و ناشر این دو فریضه الهی بودند و جان خود را در احیاء امر به معروف و نهی از منکر از دست دادند و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه آستان های مقدس امامزادگان محل رفت آمد اقشار مختلف مردم به منظور زیارت، تفریح و.. می باشد گفت: استقرار گروههای امر به معروف و نهی از منکر در امامزادگان امری لازم و ضروری است و باید افرادی توانمند و با رویی گشاده در امامزادگان حضور داشته و مردم را به حفظ اخلاق اسلامی دعوت نمایند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان یکی از دردهای بزرگ جامعه را وجود برخی از فسادها دانست و عنوان کرد: برخی از اقدامات صورت گرفته آسیبهایی بیشتر از بی حجابی را به جامعه وارد می کند و این یکی از دردهای بزرگ ماست.

وی در ادامه آمادگی خود را جهت اجرای هرچه بهتر این دو فریضه الهی اعلام و خاطر نشان کرد: بنده اداره اوقاف برای اجرای این فریضه آمادگی کامل دارد و تا کنون با در اختیار گذاشتن مکان مناسب برای دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در امامزاده اسماعیل و کمک به ستاد اذان توسط اوقاف در این زمینه فعالیت هایی انجام داده است.

صادقی اذعان داشت: به منظور جلوگیری از تخلفات ادارات تابعه باید بازرسی معکوس در ادارات و دستگاههای اجرایی و ادارات کل انجام شود زیرا این خود نوعی اجرای فریضه امر به معروف است چرا که آمرین امر به معروف می توانند از تخلفات جلوگیری و امور را اصلاح نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز