خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره فیلم مستند اصفهان:

اصفهان منظر عینی هنر ایران زمین است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۴۶

۱۳۰اثربه بخش مسابقه جشنواره راه پیدا کرده اند که این مساله نشان از استقبال هنرمندان اصفهانی دارد.

رییس شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره فیلم مستند اصفهان نیز با اشاره به لزوم توجه به مقوله هنر در اصفهان به عنوان زادگاه هنرهای مختلف گفت: در اردیبشهت ماه جشنواره فیلم مستند برگزار می‌شود، در تابستان جشنواره تئا‌تر و در پاییز جشنواره فیلم کودک و نوجوان و سپس جشنواره دهه فجر برگزار می‌شود تا اصفهان منظر عینی هنر ایران زمین باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسینعلی شهیدی اظهار داشت: شهرداری راه را برای دیگر مسوولان و ارگان‌ها باز کرده است امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم با همکاری تمامی مسولان شهر اصفهان از همه ظرفیت این شهر فرهنگی استفاده کنیم.

شهیدی افزود: ۱۳۰ اثر به بخش مسابقه جشنواره راه پیدا کرده‌اند که این مساله نشان از استقبال هنرمندان اصفهانی دارد.

وی تاکید کرد: برگزاری جشنواره در مدت ۴۰ روز غیر ممکنی است که بچه‌های اصفهان در جشنواره مستند آن را ممکن ساختند.

وی با بیان اینکه اصفهان در تاریخ هنر ایران سرآمد است، گفت: با توجه به تحریم‌ها کشورهای غربی و ایجاد فشار بر مردم برگزاری این نکوداشت سبب ایجاد شادی و نشاط در مردم شده است و عزم ملی ایرانیان در عرصه‌های مختلف را به دنیا نشان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز