خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در اصفهان تاکید کرد:

امسال ۲۵ هزار مگاوات انتقال برق از صنایع خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۵۲

درسال جاری حدود ۵۰ هزار مگاوات برق برای مشترکین پیش بینی شده است، این در حالی است که در سال گذشته پیک باری در حدود ۴۶ هزار مگاوات برق بوده است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، در مراسم تودیع ومعارفه مدیران عامل شرکت‌های توزیع برق استان و شهرستان اصفهان گفت: وزارت نیرو با داشتن ۳۹ شرکت توزیع و ۱۶ برق منطقه‌ای وظیفه خدمت به مردم و تأمین نور و روشنایی حدود صد درصدی آحاد جامعه را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، خوش خلق، با بیان اینکه حس وظیفه‌شناسی را در همه همکاران در جای جای صنعت برق احساس می‌نمایم که حتی یک لامپ هم خاموش نماند و این خود درجه‌ای از ایثار است افزود: صنعت برق با این ویژگی ایثار و مردمداری و زیرساختی خود رسالت بزرگی را در جامعه بر عهده دارد.

وی اظهار داشت: وزرات نیرو با داشتن حدود ۳۰ میلیون مشترک در سال ۹۲ پیک باری در حدود ۴۶ هزار مگاوات را دارا بوده است که این عدد برای سال جاری حدود ۵۰ هزار مگاوات پیش بینی شده است که البته بستگی به شرایط آب و هوایی و درجه حرارت هوا دارد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بیان داشت: پیک شبکه چند سالی است که از شب به روز منتقل شده است که این با توزیع لامپ کم مصرف و فرهنگ سازی در شب تثبیت شده است. ولی بیشترین عامل استفاده از وسایل سرمایشی است و حدود ۸ هزار تا ۱۰ هزارمگاوات در این خصوص مصرف می‌شود.

وی اضافه کرد: البته صنایع تولید ومصارف کشاورزی و دیگر مؤلفه‌ها نیز مؤثر می‌باشند. به دلیل خشکسالی در سال ۸۷ اقداماتی درخصوص پیک سایی شکل گرفت که از آن جمله تشکیل کارگروههایی در این خصوص بود و از آن موقع تاکنون اقدامات مؤثری شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود امسال نیز بتوان درحدود ۲۵ هزار مگاوات انتقال بار داشته باشیم که مؤثر‌ترین آن بحثتعطیلات وتعمیرات صنایع می‌باشد که صنایع را مشمول پاداش می‌نماید.

خوش خلق، در ادامه به پتانسیل نهفته شرکت‌های توزیع اشاره کرد و نمونه آن را حضور در مجامع بین المللی علمی همچون کنفراس سیرد که از معتبر‌ترین کنفرانس‌های علمی در حوزه برق به ویژه توزیع می‌باشد دانست و افزود: در سال گذشته ایران توانست با ارائه ۵۵ مقاله رتبه اول را کسب نماید.

وی ادامه داد: بیشترین تغییرات در صنعت برق در دنیا در بخش توزیع اتفاق می‌افتد وبه همین دلیل ما باید خودمان را با علوم و تحصیلات جدید مجهز نماییم و لازمه آن شرکت در همین مجامع علمی بین المللی و استفاده از تجهیزات نوین است که شکر خدا پتانسیل آن در شرکت‌های توزیع وجود دارد.

وی با اشاره به خدمات مطلوب هر دو مدیرعامل در شرکت‌های توزیع وهمین طور هیئت مدیره انجمن صنفی برای ایشان توفیق روز افزون را از درگاه خداوند متعال خواستار شد و آرزو نمود هر دو مدیرعامل بتوانند در منصب جدید نیز گام مؤثری در صنعت برق کشور بردارند.

گفتنی است، حمیدرضا پیرپیران به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان و حمید علاقمندان به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع استان اصفهان معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز