خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب تاکید کرد:

بخش خصوصی توانایی تحول در جامعه و مدیریت جهادی اثربخش را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۷۵۶

دولت به تنهایی نمی تواند ساختارها را اصلاح کند، به همین دلیل باید به بخش خصوصی بیش از گذشته بها داده شود.

مدیر عامل گروه صنعتی انتخاب گفت: زحمت و تلاش کنونی ما برای آینده دنیوی و اخروی مفید و اثرگذار خواهد بود، البته برای تلاش صحیح و زندگی درست نیازمند تنویر عقل هستیم، در ارتباط با تنویر عقل روایات بسیار زیادی وجود دارد و نکته‌ای که باید بیش از گذشته به آن واقف باشیم این است که دین نه بر احساس و عاطفه، بلکه بر پایه‌هایی از عقل و منطق استوار است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمدرضا دیانی با اشاره به اینکه هر چه ضعف قوای عقلانی بیشتر باشد به‌‌ همان میزان کارایی نیز کاهش می‌یابد، تصریح کرد: انسان باید مسیر و خطوط ویژه‌ای را در زندگی و کار خود انتخاب کند که به وسیله آن خوراک عقل به بهترین حالت تأمین شود، برای مثال آیات قرآنی و ادعیه از بهترین مسیرهایی محسوب می‌شود که توجه و عمل به آن، انسان را به سمت و سوی موفقیت و رستگاری پیش می‌برد.
مدیرعامل بزرگ‌ترین مجموعه سازنده لوازم خانگی ایران اضافه کرد: الگوی جمهوری اسلامی بر مبنای مبارزه با انحرافات و جریانات منفی شکل گرفته، اما وظیفه مهم کنونی، اصلاح است و این اصلاح باید از بخش‌های لایه‌های پایین جامعه آغاز شود و بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند به بهترین شکل حاکمیت را یاری کنند، چرا که حکومت‌ها به تنهایی قادر به این کار نیستند.
دیانی از شکل گیری مدیریت دانش در گروه صنعتی انتخاب سخن گفت و ادامه داد: برخورد با مشکلات و یافتن راه حل آن مدیریت دانش را شکل می‌دهد و گروه صنعتی انتخاب از معدود مجموعه‌هایی است که در آن مدیریت دانش وجود دارد، همچنین از معدود تولیدکنندگانی است که استراتژی تولید ملی را به بهترین شکل پیش می‌برد و این تولید با کمترین نیاز به منابع اولیه کشور مانند نفت و سنگ آهن انجام می‌شود و این افتخاری برای یک مجموعه خصوصی است.
وی تصریح کرد: مجموعه گروه صنعتی انتخاب با عمق دهی به انگیزه‌ها و فعالیت‌های توانسته به خود کفایی دست یابد و موفق به ایجاد اشتغال پایدار شده است.
دیانی با بیان اینکه به دنبال تعالی روز افزون ارزش‌ها و فکر و تولید هستیم، تصریح کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند برای رفع مشکلات کار کند، بلکه به مساعدت بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد نیاز دارد، بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهادی که فکر، اندیشه، برنامه و پول داشته باشند، این نوع بخش خصوصی خواهد توانست در جهت جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی گام‌های اساسی در کشور بردارد.
این تولید کننده بخش خصوصی کشور گفت: مدیریت جهادی بیش از هر چیز نیازمند ایجاد موج‌های ارزشمند و مثبت است، برای مثال در حوزه اقتصادی و اجتماعی باید بیشترین ارزش‌ها را کسب کنیم، دستیابی به ارزش‌ها دستیابی به فکرهای ناب و بر‌ترین عملکرد‌ها را به دنبال خواهد داشت و این راه حلی برای برون رفت از مشکلات است.
دیانی به نگاه جامع، نظم، برنامه‌های مدون، استراتژی موجود و توجه با اشتغال پایدار در گروه صنعتی انتخاب اشاره کرد و افزود: پایداری موجود در این مجموعه صنعتی با تلاش بی‌وقفه به وجود آمده است، همین اقتدار، نظم و ترتیب و تکنولوژی، همگان را به تعجب وا می‌دارد برای مثال اعضایی کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی پس از بازدید درباره الگوسازی تولید به وسیله گروه صنعتی انتخاب سخن گفته‌اند.
مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب با تأکید بر اینکه اصلاح فرایند‌ها می‌تواند حماسه‌های ماندگار را رقم بزند، خاطرنشان کرد: سال جاری باید دست به دست هم دهیم و با کمترین دغدغه فکری برای خود فرصت‌های تبیین را ایجاد کنیم، دیدگاه گروه نه فقط به تولید صرف بلکه باید در جهت جریان سازی مثبت در جامعه نیز باشد و در این راه، انتقاد صحیح و به دور از سیاه نمایی مثمر ثمر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز