خبرگزاری کار ایران

با هدف تبادل اطلاعات و بررسی تحقیقات انجام گرفته در علم مهندسی سطح انجام شد؛

حضور محققان کشورهای هلند، بلژیک در دانشگاه صنعتی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۶۸

با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های دلف، بروکسل و صنعتی اصفهان؛ سمینار علمی خوردگی و مهندسی سطح در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

سمینار علمی خوردگی و مهندسی سطح با سخنرانی اساتید و محققینی از دانشگاه صنعتی دلف هلند، بروکسل بلژیک و دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف تبادل اطلاعات و بررسی تحقیقات انجام گرفته در علم مهندسی سطح در دانشکده مهندسی مواد این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در این نشست علمی - تخصصی آقایان پروفسور هرمان‌ترین(prof. Herman Terryn) از دانشگاه بروکسل بلژیک، دکتر آران مُل(Dr. Arjan Mol) و دکتر پیمان طاهری از دانشگاه صنعتی دلف هلند، و آقایان مهدی صالحی، محمدرضا لقمان و مجید جعفری از دانشگاه صنعتی اصفهان به ارایه سخنرانی پیرامون یافته‌های نوین در زمینه علم خوردگی و مهندسی سطح پرداختند.

رئیس دانشکده مواد دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه متخصصین داخلی کشور در علم خوردگی و مهندسی سطح، بحثو تبادل نظر در رابطه با روش‌های پوشش دهی و حفاظتی فلزات را از جمله برنامه‌های این سمینار علمی اعلام کرد.

دکتر محمدرضا طرقی‌نژاد همکاری مشترک محققین ایرانی و اروپایی به منظور تعریف پروژه‌های جدید، تبادل دانش و اعزام دانشجویان دکتری برای استفاده از تجهیزات بروز دو دانشگاه معتبر اروپایی بروکسل و صنعتی دلف را از دیگر اهداف برگزاری این سمینار عنوان کرد.

همچنین در این برنامه دکتر مهدی صالحی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به بررسی روند مهندسی سطح در ایران طی بیست سال گذشته و پیشرفت آن پرداخت.

گفتنی است این سمینار علمی با حضور جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشجویان مقاطع کار‌شناسی و تحصیلات تکمیلی و همچنین متخصصین صنایع فلزی چهارشنبه گذشته در سالن سمینار دانشکده مهندسی مواد دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز