خبرگزاری کار ایران

مشاور رسانه‌ای شهردار اصفهان:

عوامل تأمین برنامه شبکه مستند به دنبال شناسایی انعقاد قرارداد با مستندسازان اصفهانی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۷۶

حضور مدیر شبکه مستند صدا و سیما قبل از برگزاری نخستین جشنواره فیلم مستند در اصفهان بستری مناسب برای تعامل مستندسازان اصفهانی با رسانه ملی خواهد بود.

مشاور رسانه‌ای شهردار اصفهان با اعلام اینکه جشنواره فیلم مستند اصفهان ۲۱ فروردین ماه در تالار هنر اصفهان میزبان مدیر شبکه مستند صدا وسیما می‌باشد گفت: رضا‌پور حسین به عنوان بالا‌ترین مقام شبکه‌ای دررسانه ملی که متولی فیلم مستند می‌باشد با توجه به برگزاری نخستین جشنواره فیلم مستند اصفهان که به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان برگزار می‌شود، نشست صمیمانه‌ای با مستند سازان اصفهانی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید حسینعلی شهیدی اظهار داشت: حضور‌پور حسین به عنوان یکی از اعضاء شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم مستند اصفهان، نقطه آغازی برای ایجاد ارتباط تنگاتنگ و استفاده از ظرفیت‌های شبکه مستند جهت بالابردن کمی و کیفی تولیدات مستند سازان اصفهان خواهد بود.

رییس شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره فیلم مستند اصفهان با بیان اینکه عوامل تأمین برنامه شبکه مستند و دیگر شبکه‌های صدا و سیما با حضور دراین جشنواره به دنبال شناسایی افراد مستعد، خرید و انعقاد قرارداد با مستندسازان اصفهانی می‌باشند گفت: در این نشست صمیمی مستند سازان اصفهانی می‌توانند با ارائه توانمندی و نمایش کارهای خود و استفاده از نقطه نظرات و تجربیات و تخصص مدیر شبکه مستند صدا و سیمادر آینده اتفاقات خوبی را رقم زنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز