خبرگزاری کار ایران

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی در مراسم تکریم ۳ هزار شهید ارتش اصفهان؛

سعید جلیلی: پیام راهبردی شهدا نترسیدن و شجاعت ملت در مقابل دشمن است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۲۶۷

دو عنصر بشارت و امید؛ مانع بروز ترس و نگرانی در ادامه راه شهدای عرصه جهاد علمی است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که به دعوت بسیج اساتید استان اصفهان در سالروز ۲۰ فروردین «روز ملی فناوری هسته ایی» به این شهر سفر کرده است، در مراسم تجلیل و تکریم سه هزار شهید استان اصفهان و همچنین گرامیداشت خاطره شهیدان صیاد شیرازی و آوینی گفت: شهدا بشارت دهنده امید هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سعید جلیلی، با اشاره به اینکه امروز افتخار ما این است که شهدا برای ما میراثی به جای گذاشته‌اند و ارتش سبب افتخار مسلمانان در همه جهان است، در آغاز سخنرانی خود ضمن سپاسگذاری از اینکه به اصفهان دعوت شده است گفت: خدا را سپاس می‌گویم که توفیق این را دارم که در جلسه ایی حضور پیدا کرده‌ام که یاد شهدای عرصه جهاد علمی و هسته ایی در آن گرامی داشته شده است و به خصوص عطر حضور شهدایی همانند صیاد شیرازی در آن به مشام می‌رسد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان داشت: این جلسات ۲ پیام مهم دارند که باید بسیار به آن‌ها توجه شود. اولین پیام این گردهمایی‌ها این نکته است که باید به شهدا عرض کنیم که راه‌شان زنده و پویاست و ما همواره آن را گرامی می‌داریم و دومین پیام، پیام شهدا به ماست که با اهدای جان خود در راه خدا پیام بشارت و امید را در دل ما زنده نگه می‌دارند.

جلیلی همچنین افزود: دو عنصر بشارت و امید می‌تواند مانع بروز ترس و نگرانی در ادامه راه شهدای عرصه جهاد علمی باشد.

وی افزود: در یادمان شهدا، به خود متذکر شده‌ام که در این جلسات، دو پیام مهم وجود دارد؛ پیام نخست به شهدا این است که یاد و راه شهدا را گرامی و زنده نگه می‌داریم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: یک پیام نیز، از سوی شهدا به ما بوده که آن بر مبنای باورهای قرآنی ما بوده و قرآن به‌صراحت اعلام می‌کند که شهدا را مرده نپندارید زیرا آن‌ها زنده هستند.

جلیلی، با اشاره به پیام‌های شهدا به مردم کشور گفت: نترسیدن و نگران نشدن، پیام راهبردی و اصولی شهدا به ماست و در این جلسه، با خود عهد ببندیم که ادامه راه شهدا را، با نگاه به آینده، قوی‌تر و پوینده‌تر طی کنیم.

وی گفت: امروز افتخار ما این است که شهدا برای ما میراثی به جای گذاشته‌اند و ارتش سبب افتخار مسلمانان در همه جهان است و چهره‌های نورانی ۳هزار شهید و شهید سرافراز صیاد شیرازی را در برابر خود داریم و این امید را داریم که در این مسیر، در جای‌جای ارتش جمهوری اسلامی، صیادهای دیگری در حال پرورش یافتن هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: شهدا امروز برای ما ارزشمند هستند اما امیر صالحی، فرمانده ارتش ما به‌عنوان چهره‌ای است که من به شخصیت معنوی او غبطه می‌خورم و این بسیار مورد افتخار است که سربازانی جان‌باز برای نظام جمهوری اسلامی داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز