خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبر داد:

اولین گام‌های فعالیت‌های بین المللی اصفهان برداشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۱۷۶

اولین گام پیشنهادهای مربوط به فعالیت‌های بین المللی و مراوده‌های استانی اصفهان با برگزاری هفته‌ی فرهنگی اصفهان در ایالت سلانگور مالزی تحقق یافت.

استاندار اصفهان، با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۳ از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر مقولهٔ اقتصاد و فرهنگ گفت: نمایشگاه فرهنگی، هنری و گردشگری ایالت سلانگور در راستای تحقق اهداف فرهنگی و با عنوان هفتهٔ فرهنگی اصفهان در این ایالت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگر‌پور، با اشاره به اینکه اجرای این برنامه در راستای توسعهٔ همکاری‌های استانی و با هماهنگی بخش اقتصادی سفارت و استانداری اصفهان بود افزود: در سال ۱۳۹۱ به دنبال سفر سروزیر ایالت سلانگور به اصفهان و امضای یادداشت تفاهم نامه، طرف مالزیایی علاقه‌مندی برای حضور هنرمندان صنایع دستی و موسیقی اصفهان در این ایالت را به سفارت اعلام نمود که امسال این برنامه تحقق یافت.

لازم به ذکر است پاویون ایران در روز اول فروردین ۱۳۹۳ به مساحت ۷۲ متر مربع در ورودیهٔ نمایشگاه بین المللی جهانگردی سلانگور در شاه عالم با غرفه آرایی کاشیکاری اسلامی و سنتی و همچنین سفره هفت سین و اجرای زنده صنایع دستی توسط هیات ۶ نفره اعزامی از اصفهان شامل هنرمندان میناکاری، خاتم سازی، قلمزنی، ملیله نقره، قلمکاری و سماور آب طلا همچنین فرش ایرانی آغاز به کار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز