خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تاکید کرد:

مردم با خرید " اوراق وقف " در احداثبیمارستان تخصصی سرطان مشارکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۸۹

مردم با هر وسع مالی می توانند با خرید " اوراق وقف " در طرح احداثبیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی تخصصی سرطان شهر ری مشارکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه «اوراق وقف» نماد وقف مشارکتی است، گفت: وقف صدقه جاریه‌ای است که انسان درآن، قسمتی از مال خود را وقف می‌کند، اظهار داشت: پرونده اعمال فرد واقف پس از مرگ و تا روز قیامت بازبوده و تمامی آثار ناشی از وقف در کارنامه وی ثبت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی؛ با اشاره به اینکه وقف صدقه جاریه‌ای است که انسان در آن، قسمتی از مال خود را وقف می‌کند، اظهار داشت: پرونده اعمال فرد واقف پس از مرگ و تا روز قیامت باز بوده و تمامی آثار ناشی از وقف در کارنامه وی ثبت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وقف مشارکتی یکی از انواع وقف است، افزود: افرادی که توانایی مالی برای وقف بخشی از مال خود را ندارند، می‌توانند در حد وسع خود در یک موقوفه مشارکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان، با اشاره به اینکه «اوراق وقف» نماد وقف مشارکتی است، گفت: این طرح برای اولین بار در کشور و به منظور احداثبیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی تخصصی سرطان شهر ری درحال اجراست.

وی با بیان اینکه طرح «اوراق وقف» در ۴ ماه پایانی سال ۹۲، به صورت آزمایشی در استان تهران اجرایی شد، افزود: این طرح، از فروردین ماه سال ۹۳ در کل کشور عملیاتی شده و امکان مشارکت مردم سراسر کشور در این طرح وجود دارد.

صادقی بیان داشت: بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی تخصصی سرطان شهر ری هم اکنون درحال احداثاست و پیشرفت فیزیکی هم داشته است.

وی افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به بانک ملت و خرید «اوراق وقف» که کمترین آن، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان است در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

صادقی گفت: مردم می‌توانند از طریق تلفن همراه و با شماره گیری کد #۱۱۴*۴*۷۳۳*، و با واریز مبلغ دلخواه که کمترین آن ۲ هزار تومان است، در احداثموقوفه بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی تخصصی سرطان شهر ری مشارکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز