خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

گسترش گردشگری، عاملی برای امنیت کویر

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۵۹

قابلیت‌های گردشگری کویر نقش به سزایی در بهبود اقتصاد و اشتغال پایدار دارد.

ایلنا: استاندار اصفهان در سفر یک روزه به خوروبیابانک با بیان اینکه قابلیت های فراوان گردشگری کویر خوروبیابانک نقش بسزایی در بهبود اقتصاد و اشتغال پایدار این شهرستان دارد، گفت: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این مناطق می تواند عاملی برای رونق اقتصاد و شکوفایی قابلیت های گردشگری این شهرستان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور تصریح کرد: گسترش گردشگری در مناطق کویری می تواند امنیت را در این مناطق حاکم نموده و باعث افزایش روند توسعه شود.

زرگرپور خوروبیابانک را یکی از بهترین مناطق گردشگری استان دانست و افزود: این منطقه به دلیل کویری بودن، دارای جاذبه های بکر و طبیعی و مناطق گردشگری خوبی است و هر ساله مورد استقبال شمار زیاد گردشگران قرار دارد.

وی در جریان بازدید از شهر " فرخی " با حضور در گلستان شهدای این شهر با آرمان های امام(ره) و شهیدان تجدید بیعت نمود و دردیدار با گروهی از مردم این شهر، بر تکمیل هر چه سریعتر بیمارستان خور و بیابانک تاکید کرد.

استاندارضمن حضور در پلیس راه و پایگاه های هلال احمر، ‌ از قلعه تاریخی و مسکونی و آبشار شهرجندق، روستای گردشگری و توریستی مصر و اقامتگاههای سنتی و بوم گردی روستای فرحزاد و مجتمع معدنی پتاس نیز دیدن کرد.

استاندار اصفهان در جریان بازدید از مجتمع معدنی پتاس بر افزایش ظرفیت این واحد تولیدی تأکید کرد و اذعان داشت: باید ظرفیت چنین واحدهایی به بالاترین حد ممکن برسد.

وی همچنین از جدیدترین قنات گردشگری ایران در منطقه خوروبیابانک به طول ۵ کیلومتر بازدید نمود و اجرای این طرح به همراه احداثآبشار مصنوعی در کویر را نشان دهنده عزم جدی و پشتکار مردم این منطقه دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز