خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

خشکسالی در اصفهان مانع توسعه صنعت است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۹۴

مشکل خشکسالی و کمبود آب در استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور، مانع توسعه صنعت شده است.

ایلنا: استاندار اصفهان در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وضعیت صنعت این استان و جایگاه نخست اصفهان در صنعت کشور، گفت: با توجه به مشکل خشکسالی و کمبود آب در استان اصفهان، نمی توانیم توسعه صنعت را به شکل عادی در استان داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور اظهار داشت: تصور مردم بر این است که صنایع متهم اصلی در بحثآلودگی هوا می باشند در صورتی که متهم اصلی حمل و نقل است و صنایع دومین منبع آلودگی در استان به شمار می آیند.

وی خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه استان اصفهان صنعتی ترین استان کشور به شمار می رود ولی متاسفانه نرخ بیکاری این استان از متوسط کشور بالاتر است و این موضوع یک معضل برای استان است.

وی با اشاره به فعالیت اتاق بازرگانی استان؛ گفت: این مجموعه بستر مناسبی را برای فعالان فراهم کرده است ولی در این خصوص موانعی نیز وجود دارد که باید به آن توجه ویژه نمود.

استاندار اصفهان به تعامل و ارتباط خوب مدیریت استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مدیریت استان در تلاش است که ارتباط خوب و سازنده ای با دستگاه های مختلف داشته باشد و بتواند گام های موثری برای توسعه ی استان بردارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز تعامل را مهمترین اصل در مدیریت عنوان کرد و تصریح کرد: تعامل و همکاری سازنده ی رئیس سازمان صنعت و تجارت استان با وزارتخانه می تواند بسیار سازنده باشد.

گفتنی است معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور به منظور معارفه ی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان به این شهر سفر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز