خبرگزاری کار ایران

در سیزدهمین همایش روز ملی حمایت؛

گروه صنعتی انتخاب تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۱۳

گروه صنعتی انتخاب موفق شد در سیزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، برای سومین سال پیاپی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند.

ایلنا: درسیزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و برگزیدگان حامی حقوق مصرف کنندگان برگزار شد، محمدرضا دیانی مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب برای سومین سال پیاپی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این ارتباط پیمان فیاض مدیرعامل شرکت " انتخاب سرویس حامی " در خصوص حقوق مشتریان با تأکید بر اینکه مشتریان باید بیش از گذشته به حقوق خود واقف شوند، گفت: گروه صنعتی انتخاب با دارا بودن ۳۰ دفتر خدماتی و ۷۰۰ نمایندگی در سراسر کشور در زمینه ارائه خدمات به مشتریان از لحاظ کمی و کیفی همواره پیشتاز بوده است، چرا که معتقدیم خریدار و مصرف کننده نباید پس از خرید کالا رها شود.

وی گفت: گروه صنعتی انتخاب به عنوان یک تولید کننده مطرح، می کوشد از لحاظ گارانتی و پشتیبانی عملکرد مناسبی داشته باشد، برای مثال گارانتی ۲ ساله و پشتیبانی ۸ ساله به طور مداوم وجود داشته و خوشبختانه رضایت خریداران را جلب کرده است، مردم بیشتر از آنکه به خدمات توجه کنند، ذهن خود را بر خرید صرف متمرکز می کنند و همین باعثسوء استفاده احتمالی برخی شرکت ها قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز