خبرگزاری کار ایران

با هدف معرفی و تبیین فرصت های گردشگری استان اصفهان:

هیاتی از اتاق اصفهان در نمایشگاه صنعت گردشگری آلمان شرکت می کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۷۷

هیات اقتصادی و گردشگری اتاق اصفهان در نمایشگاه صنعت گردشگری برلین آلمان ITB۲۰۱۴ شرکت می کند.

ایلنا: هیات اقتصادی و گردشگری اتاق اصفهان در نمایشگاه صنعت گردشگری برلین آلمان ITB۲۰۱۴ شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه هیات اتقاق بازرگانی اصفهانبا هدف معرفی پتانسیل های گردشگری اصفهان به آلمان سفر می کند اداکه داد: از دیگر اهداف این سفر دیدار با آژانس های گردشگری بین المللی و همچنین استفاده از تجربه کشورها و شهرهای موفق در گردشگری و ایجاد زمینه برای جذب سرمایه گذاری خارجی در زیرساخت های گردشگری استان اصفهان است.

غلامرضا آقا طلاهری اظهار داشت: در این هیات ۱۴ نفره «محسن مصلحی» مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، «کریم داودی» رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر، «مسعود گلشیرازی» رییس کمیسیون گردشگری اتاق و جمعی از هیات نمایندگان اتاق حضور دارد.

وی گفت: نمایشگاه صنعت گردشگری برلین۲۰۱۴ ITB با ۸۸ هزار متر مربع فضای نمایشگاه و ۱۰ هزار شرکت کننده مهمترین نمایشگاه گردشگری در سطح جهان شناخته می شود. در این نمایشگاه اتحادیه های توریستی بین المللی، هتلها، شرکت های هواپیمایی و تولید کنندگان لوازمات صنعت گردشگری شرکت دارند.

وی افزود: این نمایشگاه از ۱۵ تا ۱۸ اسفند برپاست و از ایران نماینده انجمن های تورهای گردشگری در این نمایشگاه غرفه دارد و سه شرکت ایرانی در پاویون ایران حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز