خبرگزاری کار ایران

نیروهای آتش نشانی اصفهان آماده خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۵۴

سازمان آتش نشانی اصفهان با استقرار خودروهای آتش نشانی در معابر پررفت و آمد، توریستی، کوهستانی و میدان های اصلی شهر برای خدمت رسانی به مردم و مسافران آماده است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: نیرو‌های ستاد گردشگری تلاش خواهند کرد تا مسافرین نوروزی در اصفهان، اوقات خوشی را پشت سر بگذارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ آتشپاد بهزاد بزرگ زاد اظهار داشت: کمیته ایمنی ستاد گردشگری برای برنامه ریزی بهتر در حوزه فعالیت‌های این کمیته، سه مرحله «برنامه ریزی و هماهنگی»، «آماده سازی» و «عملیات اجرایی و ارائه خدمات» را تعریف کرده است که هم اکنون مرحله اول را به پایان رسانده و مقدمات مرحله دوم آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای حضور پررنگ سازمان آتش نشانی در کمیته ایمنی، جلسات متعددی پیرامون برنامه ریزی و مشخص کردن نیازهای سازمان تشکیل و همچنین کانال اختصاصی برای ارتباطات بی‌سیم در ستاد فرماندهی به این کمیته اختصاص داده شده است.

بزرگزاد به فعالیت و مشارکت واحد آموزش سازمان آتش نشانی در کمیته ایمنی نوروزی اشاره کرد و اذعان داشت: با اتحادیه مشاورین املاک اصفهان و هتلداران جهت برگزاری کلاس آموزش برای کلیه مشاورین املاک و ارائه چک لیست مربوطه هماهنگی انجام شده و دستورالعمل ایمنی به کلیه مدارس میزبان مسافران نوروزی ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: یکی دیگر از طرح‌های برنامه ریزی شده، استقرار خودروهای نجات و آتش نشانی در معابر پررفت و آمد، توریستی، کوهستانی و میدان‌های اصلی شهر است که می‌تواند در صورت بروز حریق یا حادثه، زمان رسیدن به محل را کاهش دهد.

وی ادامه داد: ۲۰ هزار نسخه بروشور جهت توزیع بین مسافران نوروزی که از اقامتگاه‌های ستاد گردشگری استفاده می‌کنند آماده شده و بیش از ۱۲۰ بنر هشدار دهنده به همراه برچسب‌های شب نمای خروج اضطراری چاپ و در محل‌های اسکان نصب خواهد شد.

آتشپاد بزرگ زاد تصریح کرد: تجهیزات و امکانات خاصی جهت سنجش مکانی و محیطی در نظر گرفته شده که می‌توان آن‌ها را شامل تجهیزات انفرادی، حرارت سنجی و فعالیت‌های فرهنگی دانست که می‌توانند در کنار گشت‌های پیاده و سواره طراحی شده برای کلیه مکان‌های استقرار مسافران کمک شایان توجهی به بررسی وضعیت چادرهای مسافرتی در محیط‌های باز و بسته انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز