خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در بازدید سرزده از شرکت پالایش نفت خطاب به مسئولان تاکید کرد:

مهمترین مطالبه مردم اصفهان کاهش آلودگی هواست

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۲۴

استاندار اصفهان به طور سرزده از شرکت پالایش نفت اصفهان بازدید کرد و حول سه موضوع اساسی مانند تولید بنزین یورو ۴، تولید نفت کوره و نحوه توزیع آن بالاخص به دو نیروگاه اصفهان و شهید محمد منتظری و میزان آب مصرفی پالایشگاه با توجه به وضعیت کمبود آب با اعضای هیئت رئیسه این شرکت گفتگو کرد.

ایلنا: استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی به طور سرزده از شرکت پالایش نفت اصفهان بازدید نمود و در جلسه‌ای با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت رئیسه گزارش مبسوط مسئولین مربوطه در خصوص اقدامات انجام شده و پروژه‌های در دست احداث، بر کیفی سازی محصولات و ایجاد استانداردهای لازم تأکید نمود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان رسول زرگرپور در این جلسه اظهار داشت: انتظار این بود همزمان با پالایشگاه‌های تهران و اراک، پالایشگاه اصفهان نیز موفق به تولید بنزین با استاندارد یورو۴ گردد. زیرا این پالایشگاه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های کشور محسوب می‌شود ضمن اینکه حدود ۲۷ درصد تولیدات نفتی کشور در استان اصفهان انجام می‌شود.
وی تصریح نمود: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم اصفهان و اساسی‌ترین نگرانی‌های شهروندان بحثآلودگی هوای منطقه اصفهان است اگر چه یک شبه ایجاد نشده و حاصل فرایندهای زیادی بوده ولی به هر حال اعداد و ارقام آن نگران کننده است.
زرگرپور تاکید کرد: به همین دلیل یکی از اصلیترین برنامه‌ها تدوین برنامه جامع کنترل کیفی هوای منطقه اصفهان است که ۶۵ درصد استان را تحت پوشش قرار می‌دهد و شامل ۳۸ اقدام اساسی می‌باشد که ۲۳ مورد آن مربوط به مدیریت شهری و دو بند آن مرتبط با فعالیتهای پالایشگاه است.
استاندار اصفهان اظهار داشت: بازدید امروز من به صورت سرزده به دلیل اهمیت سه موضوع تولید بنزین یورو ۴ و همچنین میزان تولید نفت کوره و نحوه توزیع آن بالاخص به دو نیروگاه اصفهان و شهید محمد منتظری و در ‌‌‌نهایت پیرامون میزان آب مصرفی پالایشگاه با توجه به وضعیت منابع آب موجود استان است.
وی ضمن تشکر از اعضای هیئت رئیسه به دلیل اقدامات خوبی که در جهت کیفی سازی محصولات تولیدی انجام شده است بر تسریع در تولید بنزین مطابق با استانداردهای جهانی تأکید نمود.
شایان ذکر است در این جلسه مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان گزارش مبسوطی از روند کیفی سازی محصولات و اقداماتی که در جهت تولید بنزین با استاندارد یورو ۴ انجام شده ارائه نمود و اظهار داشت: بنزین تولیدی فعلی این پالایشگاه با اکتان ۸۷ در واقع بنزین معمولی با کیفیت مرغوب تلقی می‌شود و بنزین سوپر تولیدی نیز با اکتان ۹۵، بخش عمده‌ای از استاندارد‌ها را کسب نموده است. در پایان استاندار اصفهان از واحد تولید بنزین این پالایشگاه بازدید نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز