خبرگزاری کار ایران

برگزاری شانزدهمین جشن گلریزان در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۱۷۴

مدیر ستاد دیه شهرستان کاشان گفت: طی ۱۶ سال فعالیت این مجموعه در کاشان تاکنون ۳۶۴۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت ۳۸۲ میلیارد تومان آزاد شده‌اند.

علی راحمی در گفت‌وگو با ایلنا در کاشان با بیان اینکه قرار است ۱۷ فروردین‌ماه سال جاری شانزدهمین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در سالن دانشگاه علوم برگزار شود تأکید کرد: کاشان تنها شهرستانی است که مانند مراکز استان‌ها دارای ستاد دیه است.

 وی افزود: از سال ۱۳۸۷ زمان راه‌اندازی ستاد دیه شهرستان کاشان که با پیگیری‌های مهندس گران‌مایه پور نماینده سابق مردم در مجلس انجام شد تاکنون سه هزار و ششصد و چهل و سه نفر با بدهی ۳۸۲ میلیارد تومان از زندان آزاد شده‌اند.

 به گفته راحمی بیش از یک هزار نفر در زندان کاشان هستند که از این تعداد ۵۰ نفر خانم بوده و سال گذشته ۱۰۴ نفر زندانی جرائم غیرعمد در کاشان با ۶۵ میلیارد تومان و ۴۱ زندانی در آران و بیدگل با ۱۵ میلیارد تومان بدهی رفع تکلیف شدند.

مدیر ستاد دیه شهرستان کاشان با بیان اینکه هر سال بیش از یک‌صد و ۵۰ نفر وارد زندان کاشان می‌شوند و با این شرایط نمی‌توان آمار زندانیان را به صفر رساند تصریح کرد: امیدواریم با کمک‌های مردمی در گلریزان جمعه‌شب امکان رهایی زندانیان بیشتری فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز