خبرگزاری کار ایران

در هنر سرای خورشید اصفهان برگزار می‌شود:

سمینار پژوهشی «وضعیت هنر در عصر ایمان گرایی»

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۴۱

سمینار پژوهشی «وضعیت هنر در عصر ایمان گرایی ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۲، در هنر سرای خورشید اصفهان برگزار می‌شود.

ایلنا: سمینار پژوهشی «وضعیت هنر در عصر ایمان گرایی ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۲، در هنر سرای خورشید اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این سمینار سعی بر آن شده که به بررسی ریشه‌های رفرماسیون(جنبش اصلاح دینی) و علل و عوامل شکل گیری نظام‌های اصلاح طلب در عرصه دین که موجبات ظهور این جنبش را فراهم نموده‌اند پرداخته شود.
همچنین به بررسی دیگر جنبش‌های مهم در خلال این جریان همچون ظهور پوتستانیزم، کالونیسم، اناباپتیسم، و دیگر جنبش‌های رادیکال و علل ایجاد و به‌وجود آمدن انگیزاسیون(سازمان تفتیش عقاید) در جریان قلمرو حکومت‌های پاپی پرداخته شود.
در ادامه به بررسی مفاهیم و کار ویژه‌ها و کاربست‌های هنر در جریان عصر باروک در هنرهای تجسمی و معماری و دیگر مکاتب هنری این عصر همچون مکتب مان‌هایم، مکتب روکوکو و ریشه‌های گروتسک در آثار هنر‌های تجسمی و بالاخص نقاشی پرداخته شده است.
بخش دوم این سمینار به موسیقی عصر باروک اختصاص دارد که همراه با اجرای آثاری از موسیقیدانان این عصر همچون ژان سباستیان باخ، ژان باتیست لولی، انتونیو ویوالدی، فیلیپ امانوئل باخ و.. است که توسط تعدادی از نوازندگان به اجرا در خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز