خبرگزاری کار ایران

شورای گسترش آموزش عالی کشور مصوب کرد:

تصویب رشته کارشناسی پیوسته مهندسی برق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۵

معاون آموزشی و دانشجویی واحد لنجان از تصویب رشته مهندسی برق در مقطع کارشناسی پیوسته توسط شورای گسترش آموزش عالی کشور خبر داد.

ایلنا: معاون آموزشی و دانشجویی واحد لنجان از تصویب رشته مهندسی برق در مقطع کار‌شناسی پیوسته توسط شورای گسترش آموزش عالی کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون آموزشی و دانشجویی واحد لنجان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، شورای گسترش آموزش عالی کشور با بررسی مدارک و مستندات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان پس از تصویب رشته کار‌شناسی ارشد صنایع با جذب دانشجو در مقطع کار‌شناسی پیوسته مهندسی برق در بهمن ۹۲ موافقت کرد.
منوچهر کرمیان افزود: با توجه به شناسایی نیازهای بازار کسب و کار منطقه و صنایع مجاور رشتهٔ مهندسی برق از جمله رشته‌های پرطرف دار در آموزش عالی است که بسیار کاربردی است و متقاضیان زیادی هم دارد.
وی با تشریح وضعیت رشته‌های تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان، در مقطع کار‌شناسی پیوسته و ناپیوسته برق قدرت، ساخت تولید، عمران، نرم افزار کامپیو‌تر، صنایع، مکانیک و در مقطع کاردانی پیوسته، الکتروتکنیک، برق صنعتی، کارهای عمومی ساختمان و نرم افزار کامپیو‌تر ادامه داد: این واحد دانشگاهی در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی فعال دارد که با استفاده از امکانات آموزشی و پژوهشی مناسب ازجمله مجموعه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، سایت کامپیو‌تر، کتابخانه مجهز و… در محیط علمی مناسب مشغول به تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز