خبرگزاری کار ایران

شهرداری اصفهان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را متفاوت برگزار کرد:

از تزیین محورهای مسیر راهپیمایی تا برگزاری مراسم جشن در میدان امام اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۳۳

یک روز تاریخی دیگر بر سینه میدان تاریخی نصف جهان ثبت شد تا اصفهان سی و پنجمین میثاقش با انقلاب را به شایستگی به جشن بنشیند.

ایلنا: ۲۲ بعمن ماه ۹۲ روزی باشکوه و متفاوت برای اصفهانی بود که همیشه در انقلاب پیشرو بوده است. شکوه حضور مردم اصفهان در مراسم امسال پرشور‌تر از همیشه بود تا مردم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیکی به شکوه نصف جهان گویند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در آیین امسال نکات ویژه‌ای رقم خورد که می‌تواند تا سال‌ها الگوی برنامه‌هایی به شکوه بهمن ۹۲ باشد. از جمله برنامه ریزی متفاوت دست اندرکاران برگزاری مراسم که با همکاری ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری اصفهان همراه بود زمینه ساز آن شد تا امسال خبری از حضور کوتاه مدت مردم اصفهان در میدان امام نباشیم موضوعی که سال‌ها به دغدغه همه آنهایی تبدیل شده بود که حضور میلیونی مردم اصفهان را به عینه می‌دیدند و از عدم برنامه ریزی برای ایجاد انگیزه در بهره برداری مخاطبان از برنامه‌های ۲۲ بهمن و ماندگاریشان در محل برگزاری مراسم گلایه می‌کردند اما امسال برنامه ریزی به مراتب بهتر از سال‌های از جمله دعوت از سخنران متناسب با محتوای دهه فجر همچون عزت الله ضرغامی و حضور خواننده متعهد کشوری حامد زمانی راهپیمایان را علاقه‌مند کرد تا برنامه را تا پایان دنبال کنند.

از سوی دیگر همیشه صحبت از برگزاری جشن ملی در مراسم ۲۲ بهمن بود ولی خلا تزیینات متناسب با ایام پیروزی انقلاب و آشفتگی بصری ناشی از چند صدایی در مدیریت تزیینات میدان به چشم می‌خورد که امسال با محوریت روابط عمومی شهرداری اصفهان کار تزیینات و ساخت دکور در یک فاز اجرایی شد تا در کنار برنامه ریزی و کنداکتور متنوع فضای عمومی میدان خصوصا دکور مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

در دکور امسال گزینه‌های روی میز ملت ایران در قالب طرحی بزرگ و باشکوه با بهره گیری از نمای سنتی میدان باعثشده بود تا جایگاه برگزاری مراسم از زیبایی و شکوه ویژه‌ای برخوردار باشد. از سوی دیگر توزیع اقلام تبلیغاتی از سوی ارگان‌های مختلف با مضامین فرهنگی و انقلابی به تبلیغات در دست مردم نیز غنا بخشیده بود تا راهپیمایی مردم از عمق معنوی و اسلامی و انقلابی بیشتری برخوردار باشد.

در ایام دهه فجر نیز شعارهای استفاده شده به گونه‌ای بود که حس انقلابی مردم را بیشتر تحریک می‌کرد. شعارهای فقط مردم بودند و مردم و جمله من از ایران می‌آیم شرایط را به سمتی برد که فضای شهر حماسی و انقلابی‌تر شدو نتیجه این تعامل و همصدایی با حضور مردمی و باشکوه شهروندان اصفهانی یک روز تاریخی و باشکوه دیگر را در اصفهان رقم زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز