خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

مهمترین رویکردهای سال ۹۳ در اوقاف اصفهان؛ تحول اقتصادی و منابع انسانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۴

از مهمترین رویکردهای برنامه‌ای سال ۹۳ اداره اوقاف، تحول اقتصادی و تحول منابع انسانی است و اداره کل اوقاف با تکیه بر محورهای اساسی اقدام به تدوین و تصویب برنامه های سال ۹۳ می کند.

ایلنا: دبیر اجرایی برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نگرش سازمان یافته و حرکت برنامه محور با تدوین برنامه ۵ ساله مبتنی بر چشم انداز ۱۴۰۴ و جهت دهی تمامی فعالیت‌های سازمان در قالب برنامه‌های سالانه از چندین سال پیش در سازمان اوقاف و امور خیریه شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عماد کریمی اظهار داشت: راه اندازی و تکمیل اطلاعات برنامه و بودجه بقاع متبرکه و موقوفات در سامانه جامع بانک اطلاعاتی از جمله اقدامات تکمیلی بود که در سال جاری انجام شد، در این حرکت ۹۶% اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه در قالب برنامه وبودجه سالانه ورود اطلاعات گردید. این اطلاعات کمک شایانی به برنامه ریزی دقیق‌تر و شناخت ظرفیت‌ها و موانع موجود در راه پیشرفت موقوفات نموده است.

وی افزود: تحول اقتصادی و تحول منابع انسانی از مهم‌ترین رویکردهای برنامه‌ای سال ۹۳ اوقاف است.

کریمی به رویکردهای اداره کل به منظور تدوین و تصویب برنامه‌های سال ۹۳ اشاره کرد وگفت: توانمند سازی و بهینه سازی نیروهای انسانی، شناخت واقعی نیازهای موقوفات و جامعه، شناخت دقیق امکانات و ظرفیت‌ها، شناخت آسیب‌ها و کاستی‌ها در جهت نیل به اهداف برنامه محور و شناخت دقیق مناسبات و هماهنگی‌های لازم در جهت تدوین برنامه سال ۱۳۹۳ از جمله برخی از این رویکردهاست.

وی بیان داشت: در راستای دست یابی به این دو اصل مهم جلسات تخصصی در استان تشکیل و طرح‌های مطالعاتی در جهت نیل به این اهداف شروع شده است.

دبیر اجرایی برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: رویکرد تحول اقتصادی و تحول در منابع انسانی در تمامی برنامه‌های سال ۱۳۹۳ جریان خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز