خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در جمع راهپیمایان اصفهانی تاکید کرد:

حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان کشور را حقیر و نابود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۴۰

بنابر فرموده مقام معظم رهبری، هر کسی که حرف از حقوق بشر بزند، آمریکا نباید حرف بزند؛ چراکه دست این کشور به خون مردم بی گناه کشورهای زیادی آلوده است و همه حرکت‌های ضدحقوق بشری در جهان بدون استثنا با پشتیبانی آمریکاست.

ایلنا: رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در جمع راهپیمایان اصفهانی با تاکید بر اینکه مردم این شهر فرق عزت و ذلت را خوب می‌دانند، گفت: امروز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی، در حالی‌که دنیا بیش از هر سال منتظر مشاهده‌ی عکس‌العمل ملت ایران بود، مردم فداکار، ولایت مدار و شهید پرور اصفهان برای پاسداشت ارزش‌های اسلام و انقلاب خود، پر شورتر از سال‌های گذشته در صحنه حاضر شدند و تمام ماهواره های جهان این حضور پر شکوه را در مقابل چشمان مردم جهان قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عزت الله ضرغامی؛ افزود: حضور امروز ملت ایران در صحنه‌ای دیگر از انقلاب اسلامی، دشمنان کشور ما را با آن همه ادعا، کوچک، حقیر و نابود کرد؛ در حقیقت آنها، دیگر نمی‌دانند که چگونه باید با ملت ایران مقابله کنند.

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: امروز، اجتماع عظیم و بی ادعای ایران اسلامی، به میدان آمدند تا در مقابل حرف‌های بی پایه آمریکا بایستند و به آنها نشان دهند که اگر چند روزی با شما پای میز مذاکره نشستیم، هرگز گمان نکنید که در مقابل تحقیرهای شما سر خم می کنیم؛ مردم ما در مقابل دشمنان انقلاب سرافراز هستند و تا آخرین قطره خون‌شان از حمایت و پشتبانی از انقلاب خود دست برنمی‌دارند.

وی افزود: امروز با وجود مشکلاتی که توطئه‌های دشمنان ایران برای این ملت ایجاد کرد تا مردم ما از آرمان‌های انقلاب خود دست بردارند اما جمعیت حاضر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان داد که نمونه‌ی این حمایت از ارزش‌های انقلابی و اسلامی در هیچ دوره‌ای از تاریخ وجود نداشته و امسال مردم، بسیار مصمم تر از سال‌های قبل به میدان آمده ‌اند.

ضرغامی تصریح کرد: امروز، سرافراز هستیم که در چنین زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که مردم ایران در سخت ترین شرایط با همتی عالی در صحنه حاضر می‌شوند و مشت محکمی بر دهان همه‌ی یاوه گویانی می‌زنند که رسانه‌های آنها به صورت شبانه‌روزی بر ضد ملت ما می‌گویند و می‌نویسند و به آنها نشان می‌دهند که اقدامات و توطئه‌های آنان، ذره‌ای بر روی ملت ما اثر ندارد بلکه آنان را مصمم تر از قبل می‌کند.

وی با بیان اینکه پشتیبانی و حمایت بزرگی که مردم ایران از انقلاب خود دارند، به دل‌های ما مسوولان قوت می‌بخشد، به آیه ۱۱۶ سوره اعراب اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امروز، اجتماع عظیم مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مصداقی بارز از آیه مذکور است و آنچه کفار، ساخته و بنا کرده بودند با این حضور پر شور مردم ویران و باطل شد.

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان ایران، مدام بحثآزاد نبودن مردم کشور ما را مطرح می‌کنند، تصریح کرد: چه کسی گفته است که پوشیدن شلوار جین و موسیقی در ایران ممنوع است؟ امروز بهترین موسیقی ها از سوی هنرمندان و خوانندگان متعهد و جوان ایرانی ساخته می‌شود و در اختیار جوانان این مرز و بوم قرار می‌گیرد. ما افتخار می‌کنیم که امروز، ملت و جوانان ما با وجود همه تبلیغات ماهواره‌ای بهترین الگو برای تمام ملت‌های جهان هستند.

ضرغامی با تاکید بر اینکه مردم اصفهان فرق عزت و ذلت را خوب می‌دانند، گفت: بنابر فرموده مقام معظم رهبری، هر کسی که از حقوق بشر حرف بزند، آمریکا نباید حرف بزند؛ چراکه دست این کشور به خون مردم بی گناه کشورهای زیادی آلوده است و همه حرکت‌های ضدحقوق بشری در جهان بدون استثنا با پشتیبانی آمریکاست.

وی افزود: آمریکا در حالی از حقوق بشر و تروریسم حرف می‌زند که تروریسم‌های جهان با حمایت‌های او، در مقابل دوربین‌، کودکان را اعدام می کنند و آن طفل زبان بسته تنها می‌گوید " من از شما به خدا شکایت می‌کنم "؛ مگر چند تروریسم غداره بندِ ظالم و جنایت‌کار می توانند، چنین جنایاتی را در مقابل چشم ملت‌های جهان انجام دهند جز اینکه دست حمایت‌گر آمریکا پشت سر آنان باشد؟

ضرغامی گفت: دشمنان ایران، یک روز ما را از سلاح هسته ای می ترسانند و روزی دیگر تحریم‌های یک طرفه، غیرمنطقی و غیرقانونی بر ضد کشور ما اعمال می‌کنند؛ اما همان‌ها وقتی به ایران می‌آیند و در میان مردم و بازارهای ما قدم می‌زنند، با خود می‌گویند پس نتیجه‌ی آن همه توطئه و هدف‌های ما چه شد؟ و همین موضوع آنان را ناامید می‌کند.

وی ادامه داد: امروز در حالی ۳۱ ماهواره‌ی پرشبکه بر روی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است که در بعضی از کشورها اصلا این تعداد ماهواره قابل دریافت نیست؛ اما خوشبختانه زیاده خواهی‌های استکبار جهانی و زرق و برق‌هایی که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای ایجاد کرده‌اند، هرگز بر روی مردم ما اثر نکرده و نخواهد کرد؛ آنها سال‌هاست که این شبکه‌ها را گسترش می‌دهند تا جوانان ما را از انقلاب دور کنند در حالی‌که نه تنها این اتفاق رخ نداده است بلکه امروز، یکی از گزینه روی میز ما همین نسل توانمند و عالِم و پر افتخار کشورمان است.

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز که ملت‌های جهان، از ماهواره‌ها تصویر حضور گسترده مردم ایران را مشاهده می کنند، ملت‌های آزادی‌خواه امیدوار می‌شوند که ملت ایران همچنان مقتدر و مصمم پای دفاع از آرمان‌های انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی با اشاره به طرح موضوعاتی چون تروریسم، حقوق بشر، بنیه دفاعی و موشک های بالستیک از سوی دشمنان ایران، اظهار کرد: روز گذشته، رییس جمهور ایران با تبریک به مناسبت آزمایش موشک‌ بالستیک از سوی دانشمندان ایرانی، چشم دنیا را کور کرد.

وی با بیان اینکه امروز، انقلاب اسلامی برای همه مردم دنیا الگو است، تصریح کرد: ملت‌های جهان وقتی احساس کردند که فقط یک قدرت به نام آمریکا در دنیا وجود دارد به این نتیجه رسیدند که نباید در مقابل او حرفی بزنند اما انقلاب اسلامی ایران نشان داد که آمریکا عددی نیست و سایر کشورها نیز با روی کار آمدن انقلاب اسلامی ایران، متوجه شدند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب را از ذخایر این ملت دانست و گفت: شیر سنگی‌هایی که در جای جای ایران به چشم می‌خورد، نشان‌دهنده سلحشوری و اقتدار ملت ایران است که همواره در مقابل تهدیدهای دشمنان با قدرت ایستادگی کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز