خبرگزاری کار ایران

عضو مجلس خبرگان رهبری خبر داد:

برگزاری همایش " اندیشه سیاسی اسلام " در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۰۷

همایش اندیشه سیاسی اسلام به منظور آشنایی بیشتر مردم با مجلس خبرگان و پاسخگویی به شبهات به وجود آمده در جامعه با حضور اعضای مجلس خبرگان رهبری در اصفهان برگزار می‌شود.

ایلنا: عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه جلسه‌ای که به منظور هماهنگی دستگاه‌های استان برای همایش «اندیشه سیاسی اسلام» برگزار شده بود، گفت: تبیین کارکرد‌ها و وظایف مجلس خبرگان رهبری به دلیل اهمیت و جایگاه خاص آن در نظام جمهوری اسلامی ایران امری ضروری است و از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش «اندیشه سیاسی اسلام» در استان‌هاست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ آیت الله سید ابوالحسن مهدوی خاطر نشان کرد: مجلس خبرگان رهبری وظیفه بزرگی در انتخاب رهبری و نظارت بر استمرار صفات رهبری دارد لیکن به دلیل محرمانه بودن جلسات، مردم و حتی فرهیختگان جامعه کمتر با فعالیت‌های آن‌ها آشنایی دارند.

وی افزود: همین آسیب در صحن علنی مجلس خبرگان مطرح و مصوب شد تا به منظور آشنایی بیشتر مردم با مجلس خبرگان و پاسخگویی به شبهات به وجود آمده در جامعه در هر استان همایش «اندیشه سیاسی اسلام» برگزار شود که ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه امسال، استان اصفهان میزبان اعضای مجلس خبرگان خواهند بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: صبح روز ۲۹ بهمن همایش عمومی با دعوت از مسؤولین دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف برگزار و تا ظهر ادامه دارد.

وی گفت: عصر روز ۳شنبه و روز ۴ شنبه با برنامه ریزی‌هایی که صورت می‌پذیرد، اعضای مجلس خبرگان در همایش‌های متعددی که به درخواست ارگان‌های مختلفی چون، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش ترتیب داده شده، حضور پیدا کرده و علاوه بر سخنرانی به سؤالات پاسخ خواهند داد.

آیت الله مهدوی ابراز امیدواری کرد که این همایش نقش به سزایی در آشنایی مردم با وظایف خطیر مجلس خبرگان رهبری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز