خبرگزاری کار ایران

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد خبرداد:

۳۸ برنامه ویژه برای ارتشیان در دهه فجر / رزمایش بزرگ بیت المقدس ۲۶ در سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۷۴

رزمایش بزرگ بیت المقدس ۲۶ در سال ۹۳ با حضور کلیه یگان های ارتش در نصر آباد برگزار میشود. این رزمایش، یکی از عملیات های ویژه نظامی در زمین، هوا است که قرار است در این رزمایش نیرو زمینی، هوایی و پدافند هوایی حضوری گسترده داشته باشند.

ایلنا: ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد؛ با اشاره به تبیین برنامه‌های ارتش به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سال از بهار انقلاب، با اشاره به اینکه به مناسبت این ایام ۳۸ برنامه متنوع در نظر گرفته‌ایم گفت: این برنامه‌ها شامل، دیدار از آسایشگاه جانبازان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برپایی نماز وحدت توسط آیت‌ا… مظاهری، دیدار با شهدای انقلاب اسلامی، محفل انس با قرآن برای کارکنان نیروهای مسلح، برپایی مسابقات ورزشی شنا، فوتسال، تیراندازی و والیبال به صورت متمرکز برای نیروهای مسلح، افتتاح ده‌ها طرح عمرانی، برپایی مسابقات فرهنگی، برگزاری مسابقات حدیثویژه خانواده شهدا، دیدار با خانواده شهدا و غیره از جمله برنامه‌های ویژه دهه فجر نیروهای مسلح در اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی، با اشاره به اینکه ازبرنامه‌های نمادینی که امسال به مرحله اجرا می‌رسد، بازدید از یتیم‌خانه‌های اصفهان است اظهارداشت: برپایی نمایشگاههای جنگ نرم، افتتاح ده‌ها طرح عمرانی، برگزاری برنامه کوهپیمایی کارکنان ارتش؛ برپایی بیمارستان صحرایی وارایه خدمات پزشکی رایگان در بیمارستان‌ها و بهداری‌های ارتش، برپایی مسابقات فرهنگی و جشن بزرگ خانواده کارکنان ارتش از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال است.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با تقدیر از رسانه‌ها به دلیل انعکاس فعالیت‌ها و توانمندی‌های ارتش ایران، گفت: امروز خبرنگاران سربازان جبهه نبرد جنگ نرم هستند که با قلم، قدم و اندیشه خود در مقابل خبرگزاری‌هایی که غول‌های بین المللی به شمار می‌روند و برای براندازی نظام اسلامی ایران اعتبارات نجومی دریافت می‌کنند، ایستادگی می‌کنند و به برکت همین زحمات ما پیروز میدان بوده و هستیم.

وی افزود: برنامه‌های دهه مبارک فجربا همت و پشتکار «حجت الاسلام والمسلمین احمدی» نماینده ولی فقیه در یگان‌های ارتش منطقه اصفهان و «جواد توکلی» معاون هماهنگ کننده عقیدتی و سیاسی ارتش در منطقه اصفهان برنامه ریزی شده است.

امیر جهادی، همچنین در مورد اقدامات انجام شده در رینگ چهارم اصفهان و هماهنگی با استانداری و شهرداری اصفهان گفت: آماده هر گونه تعامل و همکاری با شهرداری هستیم و اعلام نیز کرده‌ایم که اگر هر ارگانی قبل از اجرای طرح با ارتش تعامل کند و ما را در جریان طرح‌های خود قرار دهد مشگلی نداریم.

وی تصریح کرد: اما اگر هر دستگاهی بخواهد کار خود را انجام دهد و بدون در جریان قرار دادن ارتش، طرح خود را به پیش برد و بعدا استمداد کمک از ما داشته باشد؛ این امر پذیرفته شده‌ای نیست چرا که باید در سایه تعامل امور را هدایت و پیشبرد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد؛ ادامه داد: قطعا با منطق و‌ شناختی که از شهردار اصفهان سراغ دارم چنین خواهد شد اما در صورت هماهنگی قبل از انجام طرح هر گونه همکاری و تعاملی را با ارگان مربوطه خواهیم داشت.

وی بیان داشت: بایستی با مذاکره حقوق ارتش نیز رعایت شود و با تجربه و مدیریتی که از استاندار اصفهان نیزمشاهده کرده‌ایم قطعا این گونه مشکلات را به خوبی مدیریت خواهند کرد.

امیر جهادی ارسی؛ همچنین از برگزاری رزمایش بزرگ بیت المقدس ۲۶ در سال ۹۳ خبر داد و گفت: با حضور کلیه یگان‌های ارتش این رزمایش در نصر آباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رزمایش، یکی از عملیات‌های ویژه نظامی در زمین، هوا است که قرار است در این رزمایش نیرو زمینی، هوایی و پدافند هوایی حضوری گسترده در این رزمایش داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز